Followers

Monday, May 26, 2008

biarkan aku menangis.....

aku da cukup penat...penat menyanyangi dia..penat buat baik kat dia..penat senyum kat dia..penat hantar sms..penat memahami dia..letih ambil berat pasal dia..letih syg kat dia..letih suka kat dia...semua yg ku buat x pernah baik di matanya..aku sedar diri ini x secantik wajah...ku penat..letih..lelah...ku dah x boleh lagi..tp ku akan suka, sayang, cinta kat dia selamanya...walaupun ku tahu ku bertepuk sebelah tangan...kenapa dia yg ku suka..ku suka dia..betul..x tipu..tp---ku tetap suka dia...ku x mampu...ku letih....biarlah dia bahagia...walaupun ku bersedih..ku mahu lihat dia gembira....ku x mahu dia berkecil hati...biar dia tersenyum walaupun hati ku tidak...biar dia senang walaupun ku tidak..biarkan dia gembira walaupun aku tidak...ku mahu dia tahu apa yg bermain di sudut hati kecil ku ini..tp ku x mampu untuk berterus terang...walaupun ku hanya insan biasa tp ku juga punya perasaan...letih dan penat...aku selalu perhatikan dia...tp dia tidak tahu itu..ku harap dia bahagia...terima kasih atas apa yg dia telah lakukan kepadaku...sebab aku tahu aku x seperti org lain yg lebih baik...tp ku mahu dia tahu ku cintakan dia...bila susah dia akan minta tolong kat aku..masa tu aku akan memaniskan muka menolong dia sebab aku sukakan dia..aku sanggup berjalan dari tingkat satu ke tingkat 4..turun naik--turun naik..sebab nak lihat wajah dia..biarkan dia dan rakannya selalu mentertawakan ku...biarkan mereka...ku tetap buat dan tersenyum..sebab ku suka dia..ku ingin dia jadi milik ku..tp ku hanya berkata dlm hati..bukan secara realiti..semuanya berlalu..dan kini ku sudah penat...biarkan lah dia..ku lepaskan kau pergi...dan ku mahu dia hayati bait2 lirik ini...terima kasih kerana pernah singgah di hati ku...


Biarkan Aku Menangis

Kelmarin kau masih bersamaku
Bercumbu dan merayu
Adakah hari esok untuk kita bercinta
Seperti yang telah kita lewati

Mengapa terlalu cepat kau pergi
Tinggalkan derita bersamaku
Kenyataan ini begitu memilukan
Ingin kurasa turut serta

( korus )
Tiada guna aku hidup begini
Tanpa belaian kekasih yang amat kusayangi
Kepedihan yang kini kurasakan
Darimu yang mencintai aku

Biarlah kurelakan kau pergi
Tinggalkan batu nesan
Kudoakan kau bahagia di sisiNya
Sementara biarkan aku menangis



1 comment:

nLaR said...

siapa dia ...
tingkat 1-4 ....urm....
huhu
...

penat.
lelah.
letih.

very typical answer.smpai bila pun.sanggup penat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...