Followers

Wednesday, May 28, 2008

TAHUN 2008....

hi...tajuk kali ni 5 benda yg aku nak sebagai hadiah harijadi ku...walaupun aku tau aku x der org nak bg hadiah tu...hehe.tp x pe la..sekadar nak berangan jek...

5 BENDA YG AKU NAK SEBAGAI HADIAH!!

1) WALLET ( ADA ZIP KAT TEPI DIA----DA DAPAT!!!!!) thanks kat Izzu...
2) henpon nokia N73....( x der sape nak bg ke?? hehehe)
3)charger Ipod( yg ni da rosak--susah betul nak charge ipod aku tu)
4) Hard disk 12o GB...( kalau sape bg aku ni kan best)
5) baju kat Radioactive( cantik giler baju tu)


so x pe la kalau x dapat tahun ni..korang leh kumpul duit beli tahun depan k..besday aku 9 may tau..ingat..jgn x ingat!!
bye...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...