Followers

Thursday, June 19, 2008

kini kembali....

salam semua!!lama dah tak menulis...erm..padahal x buat ape2 pun..cuma bz sikit dgn kerja..hehe..cuti2 ni cari duit poket sikit..hehik...erm kali ni nak cerita ape je yg aku wat cuti2 ni..erm x lama lagi da nak naik sem 2..x sangka dah tahun kedua dah aku ni...erm...sem depan subjek semua agak menakutkanku..maklum la...fidiologi, anatomi,genetik dan mcm2 lagi..erm..aku harap aku leh berjaya..dgr citer la results da keluar..pergi la check..alhamdulillah..walaupun x capai target...tp still memuaskan...walaupun agak sukar pada mulanya..aku ni bukan pandai pun...baca banyak2 pun tetap x paham..hehik..penghabisan baca je yang termampu,jawab dengan baik..dan tawakal...tu je la...pastu cuti ni jugak aku pegi PD..bercuti bersama keluarga..kat laguna beach resort..tido semalam jek...pastu pegi main kat pantai...huhu...pastu hamster aku beranak lagi...yg kedua kali...pastu kucing aku Lumina beranak jugak..ada 2 ekor anak...hitam putih..erm...pastu banyak masa aku dihabiskan dengan buat projek rahsia...hehik.projek tu kalau berjaya aku akan bgtaw nanti k..pastu sibuk nak habiskan penulisan novel aku tu..ntah la tak tahu la bila nak siapnyer....padahal ade je masa....x lama lagi internet kat rumah ni nak dimatikan...sebabnya tak ada org gune..melainkan aku jek kat umah ni..ibu ku kata setiap bulan nak byr RM 66 tapi x der sape nak pakai..ye la aku gune pun masa cuti jek...erm...nanti terpaksa ke cc la gamaknya...erm...pastu aku dikejutkan ngan siti yang call aku tanye da dapat surat kolej ke belum..aku tanya surat apa..dia kata surat untuk stay..erm..aku dah risau dpaat stay ke tak ni...erm...surat x sampai2 lagi kat umah ni..siti yang jauh nun kat kedah sana dah dapat..x kan aku ni yg dekat x dapat..sabar je lah.....erm........pastu dalam pada masa tu aku sempat lagi kemas umah..mesin rumput kat halaman, kemas umah..mcm2 lagi.....erm......ape lagi nak cerita yer...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...