Followers

Monday, July 7, 2008

baru....

hi..kali ni aku nak cerita banyak perkara..penat x hilang lagi....erm...first sekali masa nak balik upm...masa nak daftar..ramaiye org..agak sesak la jugak kolej 17 tu....erm...tapinya bila da daftar aku dapat bilik lain..erm x suka sebenarnya....huhu..tp duduk je la...banyak lagi masalah yang berlaku..tapi x payah kot aku nak cerita..hehe...pastu hari ni g kelas cam biasa..penat sgt..may be dah lama x pegi kuliah..hehe..rasa penat sgt otak ni...kelas full memanjang..huhu..penat!penat!letih!!lagi ape nak cerita ye..erm..mlm ni pun masih penat lagi..esok kelas kul 8 jugak..gab sejam je..huhu...x dpt nak bayangkan betapa penatnye aku nanti..huhu....ok la..aku pun da ngantuk ni....bye...hehik

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...