Followers

Wednesday, August 20, 2008

D-2-5-1

ala2 romantiksejuk mata memandang...


sesuai untuk tido nih...


pertama kali masuk rumah ni..hati aku dah x sedap..ye la..masuk2 je bilik aku tgk2 dah ade 2 org dlm tu...hati aku berkata eh...x kan la nak duduk bertiga kan...dahla ramai org...pastu pegi opis blk ckp ade org duduk situ....pastu opis suruh halau diorang..ewah2 sesedap rasa jek..aku ni yg penat sgt mulalah moody...rasa nak halau je diorang...pastu roomate aku ckp dia mmg duk sini...aku pun buat bodoh je amek brg bawak masuk..dgn hamster2 aku segala...pastu kenal2 ngan housemate aku..mcm2 tu je la...aku ni kan ala2 pendiam sikit..x reti nak tegur2 org ni..selalu org akan tegur aku dulu..tu yg bila jumpa senyap jek..hehe..rasa x best la kan bila duk satu umah x tegur sape..nasib la ade sorang dua tu tegur2...pastu minggu pertama tu sgt bz..x der masa nak mengemas bilik..aku kalau boleh mesti nak bilik aku cantik berseri...walaupun x der sape nak tgk...biarlah yg penting hati aku puas...so sekarang aku dlm proses mencantikkan bilik..huhu..sgt berharap apa yg aku nak menjadi kenyataan..hopefully!!!!chayok!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...