Followers

Wednesday, September 10, 2008

4 september

4 ramadhan bersamaan 4 september 2008..hari ni merupakan hari lahir seorang rakanku…selamat hari jadi kuucapkan kepadanya..dia mengajak ku berbuka di KFC..katanya nak belanja aku dan rakan2 ku yang lain..erm..bagaikan org yang mengantuk di sorongkan bantal…aku pun terima sahaja pelawaan dia tanpa berfikir panjang..maklumla org nak belanja kan..selepas abis kelas kami pun terus menuju ke KFC…nasib kami baik…terserempak dgn Dr. Ooi pula, lantas dia mempelawa kami untuk menumpang kereta dia..kami pun agak malu2..tapi memandangkan sudah pukul 6, kami pun menerima pelawaan itu…semasa kami menaiki kereta dr, Dr berkata korang ni bestfriend kan..pergi mana2 sama je…praktikal pun sama2 juga…tapi x boring ke 5 tahun muka yg sama je..kami hanya tersenyum sahaja…masing2 mempunyai tafsiran tersendiri..aku cukup terkesan dgn apa yang Dr kata…erm…sampai2 di KFC aku dan ina terus sahaja ke Bakery’s Cottage..membeli kek blueberry untuk hari jadi rakanku..kebetulan kami terjumpa Taq dan rakan2 yang lain..jadi kami pun membahagikan kek tu kepada semua..nasib cukup sebab kek tu kecik je..hehe…apapun terima kasih kepada SITI kerana sudi membelanja kami makan KFC…semoga panjang umur dan di murahkan rezeki…

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...