Followers

Wednesday, September 10, 2008

berbuka bersama....

dah 10 hari aku berpuasa...dan sudah acap kali juga kenalanku mengajak ku berbuka bersama..bukan apa...kawan ku kat shah alam, kat UiTM, kat serdang, kat damansara.. tu belum lagi yang kat cheras, kat mana2 lagi tah..tapi apakan daya aku ni sorang je..kalau badan aku ni boleh dibelah2 boleh juga berbuka bersama mereka..penghabisannya aku x pergi pun berbuka dengan sape2..kecuali kenalanku yang di putrajaya itu..bukan apa.dah berkali ajak.. x pergi apa pula katanya...ku memberikan alasan sibuk, study..dia membalas " ala saya dulu pun student jugak" oversea lagi..ade je masa nak keluar, release tension..." huh...no komen an ku terpaksa bersetuju atas pelawaan nya...makan kat Alamanda..wah..begitu ramai orang di sana..maklum la time2 berbuka ni..yang x berpuasa pun memenuhkan ruang makan ..tak hairan la begitu ramai pengunjung kan...erm...tapi sekali itu je la aku keluar berbuka bersama rakan..selebihnya aku lebih suka berbuka di bilik...lepas buka solat dan study..itulah rutin ku...erm...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...