Followers

Tuesday, September 23, 2008

impak maksima...


minggu sebelum raya ini amat memenatkan mental dan juga fizikal..test sahaja ada dua..hari selasa dan rabu...huh..penatnya...assignment pulak melambak2 tak siap lagi...dalam pada nak bercuti dan beraya di kampung halaman terdetik dalam hati alangkah seronoknya jadi budak kecik..tak perlu nak memikirkan masalah2 yang ada...tapi hidup perlu diteruskan juga..hari ni aku terpaksa pergi ke seri serdang untuk mem fotokopi beberapa dokumen..huh..makin ramai pulak yang memesan..bukan tak ikhlas, cuma bila susah baru nak mintak tolong...bukan nak mengungkit.. tapi tahu2 je lah..manusia kan..aku pun tak lari dari kesilapan..biarlah hanya tuhan yang tahu hati dan perasaan ku ketika ini...di tambah pula dgn assignment yang semakin hari semakin menghambat..Ya Allah..bantulah hambamu yang lemah ini...aku rasa tak berdaya sangat dengan semua ni...tapi aku kena selesaikan juga kerja yang terbengkalai..aku harap semoga tekanan yang maksima ini dapat di kurangkan dengan melupakan sejenak perkara2 yang meletihkan ini..Amin...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...