Followers

Wednesday, September 10, 2008

sentap!!!!!

Sambil membaca novel selagi ada dia karya Aisya Sofea, ku dikejutkan dengan satu suara yang mengatakan aku ni Selfish...Ya Allah...aku tak pernah pun kacau org..kenapa sebab satu perkara aku dituduh sebegitu..Demi Allah apa yang aku buat di luar kawalan ku..bukan niat nak mementingkan diri sendiri..apatah lagi nak menyakit kan hati sesiapa..biasalah selalunya yang jahat je org nampak dan ingat kan..yang baik2 x nampak dan buat2 x nampak…memang x dapat di nafikan memang aku terasa…terasa sebab org yang aku kenal dan rapat berkata padaku macam tu…ah…apa aku peduli..org nak cakap aku ni pentingkan diri ke sombong ke…yang penting aku tahu diri aku…mulut org biasa la…tambah2 bulan ramadhan..itu yang malas nak marah2..walaupun hati ni tetap x sedap dan terasa..terasa dan jauh hati…alahai ramadhan, ramadhan…..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...