Followers

Wednesday, September 10, 2008

tanggal 1

Hari ni 1 ramadhan….rasa bertuah dan bersyukur kepada maha pencipta kerana sekali lagi aku di berikan kesempatan untuk menyambut ramadhan lagi..seperti biasa 1 ramadhan aku akan menyambutnya bersama keluarga..hari pertama sangat memnghilangkan stress..ye lah mana tidaknya kalau kat UPM sibuk sangat..dengan test, assigment dan macam2 lagi..dengan kokurikulum lagi..itu belum lagi hal2 lain…7 hari dalam seminggu tu macam x mencukupi aje..24 jam sehari tu macam sekejap je..tapi apakan daya aku kena teruskan juga walaupun seperit mana..kembali kepada cerita ramahan…ramadhan pertama di UPM masa aku first year diploma..erm..ingat lagi masa tu dah final exam..abis test masa first ramadhan..aku balik rumah hati tu juga..gembira..ramadhan seterusnya aku lalui dengan penuh sabar…dan ramadhan kali ini banyak sangat ujiannya..mane tak nya satu ramadhan je macam2 perkara yang berlaku yang membuatkan hati aku panas..Ya Tuhan..sabar je lah..dua ramadhan ku berbuka di UPM..ramadhan tahun ini sungguh banyak dugaan..semoga aku boleh bersabar dan kuat menghadapi segala ujianNya,..Amin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...