Followers

Thursday, September 11, 2008

ujian yang menguji kesabaran....

ari ni agak sibuk..maklum la..seawal jam 8 dah ade kelas..tapi ku gagahkan juga kaki ni melangkah ke dewan kuliah..lagipun pukul 9 pagi ada test 2 subjek ruminan..huh..sangat tak bersedia dan risau dengan test itu..maklum la nota tidak di beri..kena pandai2 cari sendiri...memang aku x nafikan sekarang ni ilmu tu kena cari sendiri..bukan nak di suap jek..tapi apa yg aku dengar kumpulan lagi satu boleh pulak dapat note.sedangkan kumpulan ku x dapat note..rasa macam di anak tirikan je..sabar je la..tapi memandangkan subjek wajib kan,,nak x nak terpaksa juga terima seadanya..seperti yang di jangka soalan nya bagiku kadang2 x logik dengan apa yang di ajar dalam kelas..ku hanya jawab menggunakan naluri..huhu..x taw la betul atau tidak..sebelum test kami di beri borang penilaian...kali ini aku menilai dengan cukup teliti...selalunya ku letak markah 4 atau 5..setuju atau sangat setuju..tapi kali ini ku tidak mahu lagi berbuat baik..geram dan sakit ati...penghabisannya banyak yang ku tidak setuju...hahaha..jahat betul kan..tapi kalau ku sorang je buat tak memberi kesan..lain la kalau 69 orang yang buat mcm tu...apa pun aku puas hati...petang pula ada amali fisiologi..ku hanya menghadirkan jasad je dalam kelas amali itu..sedangkan hati dan minda aku berterbangan entah ke mana..dengan kawan2 lagi..dengan test anatomi yang perlu di baca, di hafal dan di fahami...cukup lah kerisauan yang melanda..tidak tertahan lagi...tapi ku kena buat juga...motor ku bocor lagi..so terpaksa tukar tayar...banyak betul dugaan yang datang...aku harap ia menjadikan ku lebih kuat dan tabah..amin.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...