Followers

Saturday, October 11, 2008

berdiam lebih baik...

hari jumaat lepas sungguh memberikan kesan yang mendalam bagiku...diamku bukan tanda setuju..tapi pasrah dengan apa yang berlaku...memang ku akui ku lemah..dah lama ku sabar, tahan dengan segala perasaan ini..tapi hari itu aku tidak mampu lagi bertahan..cukup lah dengan semua itu..aku tak mampu lagi..sekali hati aku terluka sukar untuk sembuh..aku senyap untuk memberi ruang kepada dia..dia kan bijak, pandai, betul..semuanya betul bagi dia..biarkan..biarkan dia tejun bersama labu-labunya..ku dah malas dah..saat itu cukuplah ku berdiam diri saja..tak mampu lagi untuk meluahkan kata-kata kerna kata2 pun tak mampu mengubah apa2..kali pertama aku jumpa insan yang begini..yang baik pada luaran tapi dalaman tidak seperti yang di sangka..Ya Allah begitu berat ujian ini..bukan ego atau emo..tapi aku mahu mencari sedikit ruang untuk bernafas dan mencari diri aku semula..sebab bila hati aku tercalar, selamanya aku akan terluka...kepada si dia tak perku nak memohon kemaafan sebab dia tak buat apa2 kesalahan..dia kan selalu betul...memang aku yang salah...

1 comment:

Anonymous said...

mungkin adakalanya melawan juga adalah lebih baik....tak perlu asyik berdiam krn berdiam akan membuatkn rasa sakit hati bertambh2....mungkin lazyrde kena bersuara...luahkan isi hati...spy semua dpt tahu perasaan sebenar kita...kan?itu je cr yg terbaik.....yg penting hati tak sakit sgt kalau kita melwn...bia la si dia sakit juga kdg2...asik si dia je nk menang...mana adil??!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...