Followers

Wednesday, October 29, 2008

car wash...



segalanya bermula di sana..pagi ini ku terpaksa keluar ke seri serdang untuk menguruskan beberapa hal yang penting.jadi dalam perjalanan pulang ku singgah ke car wah seri serdang sebentar.kenderaan ku dah lama tak basuh.jadi ku menunggu sementara kenderaan ku siap di basuh.sementara menunggu ada seorang hamba Allah ni cuba untuk berborak denganku..ku biasalah kalau orang lain tak memulakan perbualan ku juga akan diam. sambil menyelak-nyelak nota fisiologi aku terkumat kamit menghafal beberapa nota. tiba-tiba dia memulakan bicara...

dia : abang budak UPM ke??
aku : aah, awak dah keje ke? (melihat perwatakan seperti orang berkerjaya)
dia : x la, saya bdk UPM gak.amek kos ape?
aku : kos veterinar. awak lak?
dia : kos TESL. owh bila exam habis??
aku : lambat lagi, 7 hb ni baru abis. awak lak?
dia : baru je tadi. minggu depan ada lagi.
aku : cam ne. TESL senang x?
dia : senang, banyak enjoy je.semalam baca satu note, pastu ngatuk terus tido..hehe
aku : x pe la. kalau saya ni tido, alamat x dapat jawab la esok.hehe
dia : saya ada cousin. dia amek dentist kat USM. asik belajar je. saya dapat matrik dulu tapi x amek.ni pun dari maktab, pastu dapat elaun bulan2 RM 1000.
aku : owh, senang la hidup ek. asal mana? kedah yer?( aku meneka berdasarkan no plat kereta dia)
dia : yup, tapi sebenarnya bukan kedah, lahir kat switzerland, tapi dibesarkan di kedah, sekolah kat seremban. maktab kat johor pastu kat UPM pulak.
aku : owh kira merantau la ni ek.
dia : aah, bla...bla..bla...( kami menjurus kepada isu yang tidak dapat aku jelaskan di sini)

begitula sedikit sebanyak antara perbualan kami. di harap perkenalan ini akan terus kekal.erm..

2 comments:

Husnibaby:My Emancipation said...

jez x noq..jez x????

LaZYRDe said...

ok la..not bad..taste mak!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...