Followers

Sunday, January 4, 2009

RAWAN

tahun baru seperti tiada impak yang mampu menyinarkan hidupku ini...peristiwa lalu membuatkan aku takut...takut untuk bangun..takut untuk kembali..takut untuk menjadi seorang yang tabah hatinya..namun aku kena lalui juga semua ni..aku pasrah seandainya inilah jalan ku..aku akan lalui jalan yang penuh liku..mungkin pembaca setia blog ini tertanya2 kenapa aku seperti tidak berminat lagi untuk menulis..bukan tidak berminat, tapi ada sesuatu yang membuatkan ku tiada keihkasan untuk menulis..hakikatnya ku hanya mampu menguntum senyum, tatkala pelbagai onak dan duri menimpa diri ini..aku perlukan waktu..perlukan masa..kerana sukar rasanya nak memdapat kepercayaan orang..aku berharap aku boleh terus kekal dalam arena ini.buat masa sekarang aku hanya mampu berdoa dan terus berdoa supaya tidak aa sebarang perubahan dalam hidup ini..betul kata orang, sekali kita silap orang akan ingat selamanya...aku berdoa semoga Dia menunjukkan jalan yang terang menuju ke satu destinasi yang ku sendiri belum pasti..Amin...

p/s : buat masa ini ku tidak berminat untuk menulis, walaupun banyak lagi entri-entri yang menarik untuk ku kongsi bersama pembaca lain..namun hati ku masih di buru kekesalan..semoga aku boleh mengubah persepsi itu..

3 comments:

LiYaNa2709 said...

semoga kamu berjaya

che-mie said...

harap kamu berjaya

LiYaNa2709 said...

merah putih ya ......blog kamu ini ...hihih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...