Followers

Friday, June 5, 2009

biru vs oren...

sempat posing dulu sebelum jumpa si biru..

erm...best2


"ada orang tak?"
"x de.duduk la"tapi banyak je tempat kosong lagi..hati kecilku berkata..
dengan baju birunya dan tindik di telinga.warna hitam..aku membiarkan sahaja. si baju biru makan fillet o fish dan air coke..biarkan...
"nak cuba tak broadband ni.murah je..kita bagi try sebulan.kalau x puas hati boleh pulang.
aku tetap diam sambil menikmati juadah ku tengahari itu.aku hanya tersenyum sahaja.
setelah abis berceloteh..aku pun berkata..
"tak pe la bang.saya dah ade broadband ni.lagipun tempat saya x de 3G..kalau ade 3G 10 saya beli."
"dia hanya tersenyum dan terus menghabiskan makanan dia..kecewa barangkali..



p/s: kepada si baju biru maaf la..ku da ada broadband itu..cuma ku terpaksa pakai hanya sebulan sebab terlalu lembap!!nak cek emel pun x boleh..apatah lagi nak berblog..so sekarang ku senang pakai si oren ini..suka oren tetiba..hehik

2 comments:

bUdaKeCik said...

wah
aku tertarik dgn bantal MU
kau?
minat MU gak?
bagus!!!!!!!
hahaha

LaZYRDe said...

hahaha...ade cerita kenapa ku minat MU..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...