Followers

Monday, June 1, 2009

urut tradisional..



semalam cadangnya nak pergi berurut..ye la x mampu nak pegi spa kan. so aku pun pergi ke rumah tukang urut tu..mak ku nak berurut juga..maklumla sejak akhir2 ni banyak sangat aktiviti yang begitu memenatkan minda dan fizikal aku ni...so aku pun bagi la mak aku urut..dah la tunggu setengah jam, tetiba orang tu kata x dapat nak urut aku..huh..aku hangin la..aku yang nak urut, mak aku lak yang dapat dulu...grrrrrrrrrr...sakit je ati..so bila balik umah je aku terus mendiamkan diri tanda protes..hehe..aku kalau sentap suka je diamkan diri...so mlm ni aku pergi sekali lagi mencuba nasib..alhamduillah..sengal2 di badan aku ni hilanglah...ringan rasa badan..hehe..terima kasih la kat tok ba ye sebab urut aku...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...