Followers

Friday, July 17, 2009

chocolate...

sangat bz minggu ne...tapi sempat belajar untuk membuat coklat..so sekarang nak bisnes coklat lak..hehe..rupanya senang jek nak wat coklat mcm jual kat kedai tu...hehe...kalau nak tempah boleh jek..raya pon nak dekat ni...
bahan-bahan nak buat

selepas proses sejuk beku

nak masuk dalam kotak


contoh kotak



erm...yummy!!
p/s: tempahan boleh dibuat mulai sekarang..






2 comments:

Kimo_DecR said...

La...u wat coklat ni ke?
mu tau ni la projek final year hem..Hem buat je coklat berinti jem nira nipah..Mu wat la coklat berinti jem bluberry ke,jem nenas ke,jem pisang ke..xpon paling inovasi jem kaya ke,jem pandan kaya ke,xpon sardin..apa kata mu pasarkan ke pantai timur coklat inti budu,pantai barat coklat inti cencalok,pantai selatan coklat inti belacan..Ok x hem py idea..kalo mu nak cara dia hem ada..siap ada tesis lagi...cuba la..haha

LiYaNa2709 said...

nak bntuk bintang .....tak mau love
hahhaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...