Followers

Saturday, July 4, 2009

malu...

Ya Allah..malunya hari ni..dah 2 minggu ku selisih faham dengan dia..itupun salah diriku..menipu..tapi mmg x de niat nak menipu..ye lah masa tu saje je nak menduga..tapi bila dah menjangkau minggu kedua rasa bersalah pulak nak menipu lagi..jadi ku dengan kekuatan yang ada merungkaikan segala persoalan itu..huhu..jawapan dia..x pe..dah maafkan..lain kali jgn buat lagi..huh..rasa bersalah sangat..ye lah dia x marah(tp dlm hati aku x taw la)huh sungguh menyeksakan..aku mulai nampak perubahan dia.msg pun jarang..tapi sebentar tadi dia mengirim satu sistem pesana ringkas kepadaku.."salam.kat mana?wat pe tu?g wat insp lg ke?"
huhu..ku pun terus reply.."sape ni ek"?huhu..padahal dia..(masalah hp ku je benarnya x dpt detect no yang dah disavekan..huhu)
cek kat hp celcom ade x no tu...tetiba lah hp ku x leh nak cancel call..kan dah terdengar suara dia..huhu..pening2..kan dah terkantoi..cakap ngan dia ada satu je no...mati...erm..sangat merisaukan..baru ingat nak lupakan dia..huhu..tolong la..nak buat apa ne..rasa sangat malu dan bersalah..

2 comments:

LiYaNa2709 said...

owh...huhu...
hm..melupakan ....try la ...lupa tak erti benci...lupa tak erti hilang...lupa tak erti jauh..lupa tak erti takleh kawan....

LaZYRDe said...

erm..tapi x blh...dah cuba dah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...