Followers

Friday, July 24, 2009

gajet..


Aku bukanlah peminat fanatik gajet berjenama mahupun pengikut setia gajet sepeti apple, blackberry ke..yang penting gajet tersebut mesti cantik di mata ku..dulu ade gak ipod, tapi dah rosak..huhu..sedih gak sebab itulah antara gajet kesayanganku..seterusnya henpon nokia N70..tapi baru2 ni henpon buat hal bila LCD dia rosak..so hantar kedai la..pastu 24 Julai aku pun membeli satu henpon jenama i-mobile..x penah dengar pun sebelum ni..tapi disebabkan reka bentuk yang menarik dan boleh masuk 2 simkad aku pun terus beli tanpa berfikir panjang..malas dah nak beli henpon mahal2..niat dihati memang nak beli Nokia E73..tapi tak tercapai duitku..hehik..so beli je yang murah..aku beli denga harga RM400..huhu…so kat bawah ni spesifikasi dia..saje je letak..mana tau ade yang berminat..hehik..

i-mobile 322 specifications & functions:
GSM Dualband (900/1800MHz).
GPRS (General Packet Radio Service) Class 10.
WAP browser.
Support Bluetooth connectivity.
MMS (Multimedia Messaging Service).
Dual GSM SIM card slots (Dual Online).
2.2” 240X320 pixels 262144 colours TFT LCD display screens.
300K resolutions digital camera with video recorder/playback function.
MP3/MP4/MPEG4/3GP/AVI/AAC/WAV player.
FM radio.
Internal antenna.
Call vibration.
Voice recording function.
MP3/MIDI polyphonic ring tone.
Text input predictive software.
STK (Sim Tool Kit).
MicroSD/TransFlash card expansion slot.
Mini USB client.
Downloadable pictures, animations and ring tones.
Alarm clock, world clock, calculator, converter, calendar, memo, PC sync, photo album, photo editor, wallpaper and games.




1 comment:

Anonymous said...

I think, that you are not right. I can prove it. Write to me in PM, we will discuss.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...