Followers

Wednesday, August 19, 2009

teruskanlah...

salam...begitu sibuk kebelangkan ini...rasa x cukup tangan dibuatnya..tapi ku kena kuat..begitu juga dengan ujian2 yang datang..pelbagai persepsi dan andaian orang....sabar je lah...yang penting ku kena kuat dan tabah...memang tiada masa untuk menulis sekerap yang dulu..tapi kerana rindu ku tulis jua..hehik...pejam celik pejam celik dah nak masuk bulan puasa dah..macam x percaya je...rasanya mcm baru semalam membeli juadah berbuka di bazar ramdhan serdang...teringat kisah nasi lemak ayam dara..hehik..lucu...tapi best..sedih pun ada...mungkin ada hikmah disebaliknya..kepada kamu dan kamu teruskan berusaha..jumpa suatu masa nanti..sekarang ni tinggal sikit je hutang yang perlu dijelaskan..hehik...insyaallah sempat sebelum puasa ni..(tinggal berapa hari je lagi kan)..huhu...terima kasih juga kepada sahabatku ini kerana sentiasa ingat kat ku walaupun ku bukan teman seperjuangan dia lagi...hehe..ok la..tiba masa untuk makan..bukan senang nak makan waktu tengahari ni..bila puasa lah...hehe...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...