Followers

Tuesday, September 29, 2009

bisakah....


begitu sukar perjalanan menuju destinasi itu..raya tahun ini begitu mencabar buat aku..tapi dalam duka aku tetap gembira..aku pasti mereka semua bersedih akan hal itu..namun hati menangis siapa yang tahu bukan...tak sangka aku boleh seberani begitu..ini hal kedua terbesar dalam hidup aku walaupun itu bukan masalah aku yang utama..namun untuk menegakkan keadilan aku terpaksa dengan rela untuk meluruskan jalan yang tidak lurus itu lagi.erm..begitulah dugaannya...hanya mereka dan mereka yang tahu...tapi disebalik kisah itu aku sangat bersyukur kerana Allah itu ada.semua yang tercipta begitu indah sebenarnya...aku berdoa dan akan terus berdoa agar kami sekeluarga akan terus bahagia..mudah-mudahan..jadi aku titipkan satu lirik lagu yang amat sesuai untuk dia...


Daku Terasa Ingin Membawa
Cinta Yang Terlara Ke Titik Mula
Kembali Mencuba Untuk Kali Kedua
Menggilapkan Gerhana Jiwa

Pernah Ku Terasa Ingin Merayu
Pada Kasih Dulu Pulang Padaku
Lupakan Dosaku Putihkan Kelabu
Tenangkan Amarahmu
Namun…


Bisakah Yang Terpadam Dinyala
Bisakah Yang Terhina Dicinta
Walau Ku Himpunkan Sesalku
Bisakah Terbuka Kalbu

Naluri Meminta Kuungkap Kata
Seindah Bahasa Janjikan Setia
Akan Bersemilah Cinta Dihatinya
Percaya Ku Semula
Namun…

Bisakah Yang Benci Disayangi
Bisakah Yang Dusta Dimaafi
Walauku Himpunkan Sesalku
Bisakah Terbuka Kalbu

Bila Senduku Berlinang Sayu
Dalam Rindu Ku Tertanya

Bisakah Yang Benci Disayangi
Bisakah Hatiku Difahami
Walauku Himpunkan Sesalku
Bisakah Terbuka Kalbu

1 comment:

LiYaNa2709 said...

tak suka lagu ni ...
pngalaman pahit ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...