Followers

Wednesday, November 25, 2009

mak menti!!




lama betul ku dah x hapdet blog ne...mcm x de mood je rasa...tah la...banyak benda nak diuruskan...risau pun ada...ne tulis blog ne sebab x dpt tido...risau betul mak menti ne taw...boleh dia bekerja mlm2...aku nak tido pon x senang..sape la dpt bagi cara mcm mane nak hapuskan mak menti ne..sakit hati sangat...info yang aku pernah belajar mak menti boleh menghasilkan anak 4 kali setahun...sekali beranak je anak dia sampai berapa...huh..pening kepala...hahaha..kalau sepasang tikus boleh beranak antara 3 ke 17 ekor..fuh...mcm aku ne penternak mak menti yg berjaya jek...aku mmg x bleh blah ngan mak menti ne...aku tgh bengang sgt dengan mereka2 ne...aku nak tido pun x dpt..pastu siap selambe je lalu dpn aku tanpa memikirkan masa depan...x pe esok aku nak cari jering ngan buah pong2 tu...nak cuba lak..mane taw leh kurangkan populasi mak menti ni...huh..pening pale aku taw!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...