Followers

Tuesday, December 8, 2009

ada aku kesah??

sekarang ne apa yang aku mampu katakan adalah ade aku kesah...dan aku paling benci orang yang bermuka2..sangat sakit ati melihat mereka yg mcm tu...nak je aku tumbuk muka korang...tolonglah jgn suka nak mengipas2..mungkin itulah lumrah bila berkerja dengan orang2 yang sebegini...aku pon x paham la mungkin sudah menjadi adat segelintir mereka untuk nampak dia buat kerja, mulalah nak tunjuk baik, plastik beras tol...aku bukannya perfect sangat pon..aku masih lagi baru dlm bidang ne...ade aku kesah kalu ko x siapkan keje pon..tapi tolong jangan menyusahkan aku...aku pon tak tahu la mereka2 ne suka sgt mengambil kesempatan...mcm la ko tu bagus sgt...ko ingat ko akan selamanya boleh hidup mcm tu...kalau ko rasa bagus sgt pegi mampos la dgn ko...aku x kuasa lagi...sekarang ne kalau ko x suka aku pg mati dgn hidup ko..ade aku kesah...bukan ko pon yg bg aku makan...aku nak kebulur ke nak merempat ke itu bukan urusan ko..ko pegi mampos ngan hidup ko!!depan2 ne nak plastik...memang aku hangin satu badan ngan org mcm ne...dah la mcm lalang!!bila orang ckp A ko ckp A..dah la..aku pon malas nak ckp lagi...ko pikir la sendirik!!

1 comment:

Anonymous said...

sabar r x baik marah2 mcm tu..kite bkerja mmg kene berdepan dgn keadaan mcm tu..sbr ok...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...