Followers

Wednesday, December 9, 2009

berkilauan....

setelah post entri baru mlm td selang setengah jam kemudian aku menerima satu panggilan...dia dah lama menyepi...aku pun x sangka...dia tanya dah makan ke belum...pls...tolong la tanye soalan yg mencabar sikit...jah!!so dia mula membebel..kenapa ckp org mcm tu...x baik ckp mcm tu dlm blog...ade aku kesah??hahaha...sebenarnya termalu gak dengan apa yang dibebelkan olehnya....aku mengiyakan...aku cuma ckp ok...ya...erm...malas nak ckp lebih2...dia la plg baik...biarkan je la...aku akui memang x manis aku post entri mcm tu...tp ati dah sakit...aku bukan baik mcm dia..(KALAU DIA BACA MESTI DIA BENGANG JEK)...x kesah la..tapi yang aku x leh tahan boleh lak last sekali dia ckp aku ne bagai sebutir permata...huhu...cuma x digilap jek...perlu ker??cuma kene sabar untuk menjadi berkilau suatu hari nanti...aku terkelu dan terkayu sambil terkesima sekali...no komen!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...