Followers

Sunday, January 10, 2010

cuti...


suasana cameron pepagi..sangat nyaman!!

ne masa kat terengganu...

kat perak..

kat hotel kami..

masa nak balik ade accident!!







sudah lame x hapdet..maklum la begitu sibuk dengan bermacam urusan...bermula pada hujung bulan 12 kami sekeluarga bercuti di Kelantan...pada mulanya nak pegi Langkawi..memandangkan mungkin ramai dan tak bersedia,jadi kami memutuskan untuk pergi bercuti ke Kelantan sahaja..perjalanan yang agak jauh kami rasa...dan sesampai di kelantan, kami terus ke Wakaf Che Yeh..hehik..x beli ape pun..cuma beli keropok sikit dan balik ke hotel...pas tu tido dan esok dalam kul 10 pagi kami bertolak ke Rantau Panjang...wah..best..sangat suka untuk membeli belah di sana..hehik...petang tu kami terus gerak ke Kuala Terengganu dan menginap di sana semalam...pagi2 kami dah pegi ke Pasar Payang memborong keropok...hehik..pastu balik...

selang beberapa hari pula kami ke Perak pula menghantar adikku, untuk belajar di kolej perubatan ulu kinta..1 januari 2010...lepas hantar adikku kami terus ke Cameron...gatal nak berjalan..hehe..tidur semalam di sana dan membeli belah apa yang patut.cuma kali ne x membeli belah sangat sebab sebelum ne pun dah pergi cameron..jadi hanya membeli buah jambu kristal,jagung,keledek serta bunga..itu je...pastu terus balik ke rumah..so ari ahad kami duduk di rumah sahaja...

wah..banyak sungguh tempat kami berjalan..hehik...kalau ade rezeki kami nak pegi lagi ke kelantan itu..dan juga kami ingin ke Langkawi, dan Pulau Pangkor pula...tunggu...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...