Followers

Thursday, February 25, 2010

i benci orang yang lupa diri!!






i benci sangat!!
sakit hati ne..
bila susah cari i..bila dah senang..
mula lah lupa diri..
lupa dengan apa yang i dah buat..
bila susah baru nak cari i..
ape kes..
i pun tak tahu kat mana silapnya..
i bukan nak mengungkit..
tapi bila dah ok, i pun lupa..
i x minta dibalas tapi sekurang-kurangnya
hargai apa yang i dah buat..
bukan susah pun...
tu lah manusia..
sekarang susah i nak percaya sesiapa..
even my .......
tolonglah berubah...
i ne sape..
bila i cakap mesti cakap i ne x ikhlas..
ape kes..
dan yang paling penting antara rami2 i paling sayang dia..
x terlintas dihati nak benci dia..
tapi apa yang terjadi, membuatkan i terfikir
kenapa dia sanggup buat i mcm ne...
dah la i mcm2 masalah..
x pe i kene kuat..
i kene sabr..
mungkin ade hikmah disebalik semua ne..
i pun dah malas nak ambik tahu lagi..
lantak dialah nak buat ape pon..
ape yang i buat selama ne orang x nampak pon..
i je yang terhegeh2 buat semua ne..
bila susah cari i..
bila senang buat bodoh je...
x pe la..
hari ne hari khamis..
eh silap lak..
hari ne hari dia..

Monday, February 22, 2010

i pergi rumah urut!!



ah leganya..
ditemani dengan gadis2 cantik..
hahaha..i tipu jek..
i pergi dengan my mom n my sis..hehe..
actually i salah tido kot..pepagi tadi bila bangun je sangat sakit
bahu i belah kanan...
ne x boleh jadi ne..nak pusing kanan pun x leh..
hasil urutan tok ba jiran belakang umah i tu..dia pun urut i..
dekat 45 minit gak la..ne pun baru balik..
pastu tengah2 urut boleh lak dia citer
pasal ular hitam la, ular tedung la..i ne memang penakut sikit kalau pasal ular!!
sangat geli..sebab rumah i pernah dimasuki ular..sangat takut..
masa tu my dad n i pergi tangkap ular tu dan bunuh ular tu..kejam kan!!haha...
kesimpulannya i takut ular!!
haha..x sempat i nak snap pic sebab x bawak pun hp mahal i tu..hehe..

p/s:
  • x penah mimpi ular..kalau mimpi leh kawen cepat..hehe..
  • esok i nak jemur bantal i..kata pak cik tu jemur bantal...




Sunday, February 21, 2010

tolong i!! ade makhluk halus!!


tolong i!!
hahaha...
sebenarnya i x de ape2 pun..
cuma i nak share skit pasal hobi..
hobi i adelah melihat orang main gitar...
hobi ke??
masa i study dulu kat Universiti Oxford...
eh silap2...ade hati nak belaja kat sana..
haha..
i selalu tengok diorang ne main gitar..
sumpah!!
i memang terpukau dan terpesona..
walaupun i x tau main gitar..
entah la..
bila i dengar orang main gitar i akan
suka sangat..
x tahu kenapa..
macam ade satu perasaan yang halus..
bukan makhluk halus taw!!
hehik..so kat sini i nak sertakan sekali beberapa video yang i cilok dari YouTube..
jangan marah..



Friday, February 19, 2010

9







tadi i dapat no 9...
dia kata i ada aset tapi cuma i x tahu nak gunakan aset tu..
erm..betul ke...i pun x tahu...








Thursday, February 18, 2010

Mamai!!




hari ne hari khamis ke??
nape macam hari isnin jek??
sumpah i x ingat!!
memang ingatkan hari ne ari isnin..
tetiba esok dah jumaat..
tu la banyak fikir sangat...
erm...i pening sebenarnya..
esok lak kene pegi seremban..
perkara yang paling malas i buat!!
tapi terpaksa jugak...apepun i nak tido awal hari ne..
malas nak fikir selagi x de kebenaran lagi...



p/s
  • tadi i pegi cuci gambar 3 keping sebab urgent sangat..harganya RM2.40
  • i pergi post office nak hantar bungkusan iaitu kelambu, kaspersky 2010 dan juga tali dan remote...
  • hari ne i paling x de keje..duduk jek sambil main game..
  • hari ne hujan lagi...
  • i x bayar duit kete ngan bil astro lagi..nanti2 la kan..


Wednesday, February 17, 2010

i nak pecahkan rekod!!


i memang suka...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
suka simpan duit...haha..suka ke..
actually i emmang suka simpan duit syiling..
bila dah berkerjaya ne lagi la pulak..
balik keje mesti ade duit syiling dalam poket n terus masuk tabung...
citer pasal duit syiling ne..banyak kenangan...
yang paling i x boleh lupa..i dengan rumet i beli roti pakai duit syiling...
hehe..masa tu kami memang kering giler..
terpkasa korek2 tabung beli roti..haha..
lagi satu i pernah kumpul duit RM10 duit syiling untuk membeli minyak kete..
masa tu memang x de duit..nak tukar kat kedai, kedai tu x nak..
terpaksa tebalkan muka bayar kat stesen Pxxxxxx...
hahaha...
tapi alhamdulillah sekarang x de lagi masalah itu..
selain tu i juga suka sangat kumpul perfume...
x kisah la perfume tu harga dia 2 hengget ke, 10 hengget..
yang penting i penah beli perfume Bxxx Sxxx yang berharga RM200.
.tu la yang paling mahal..hehe..
pastu dulu2 i suka sangat kumpul tiket komuter tu.
.ala yang warna merah tu coz i selalu balik naik komuter..
tapi kan sekejap jek sebab tiket komuter tu x leh nak kumpul lagi sebab dia terus telan..
agaknya x nak bg sepah2 kot..
lagi...i suka kumpul jam...sekarang ne i ade 6 utas jam tangan...
target i nak kumpul sebanyak 20 jam tangan..boleh??hahaha..
i suka gak kumpul kad topup tu..
tapi sekarang dah kurang sikit coz i topup guna
Mxxxxx2u or Cxxx Cliks jek...so itulah i nak cerita kat uols...

ne koleksi jam tangan i..

ne koleksi duit syiling..x tahu lah dah berape hengget..

ne pulak koleksi perfume n macam lagi...


p/s
  • sekarang ne i kumpul henpon gak..haha...tapi yangd ah rosak la..
  • i tengah kumpul contact lense x kira la dah expired ke belum...
  • i kumpul kotak2 yang cantik ataupun kotak yang x cantik..
  • i kumpul beg kertas yang macam2 corak..
  • i kumpul keychain..dah berlambak dah kat umah i ne...
  • sekarang tengah mengumpul baju yang banyak..haha....padahal baju dah berlambak...




Tuesday, February 16, 2010

jeng..jeng..jeng...

wah..cuti CNY ini amat memenatkan..
hari ahad i dengan family ke Kelana Jaya
untuk memunggah barang kakak i..kakak i kan keje situ...
so kitaorg gerak ke sana..
alhamdulillah x sesat lagi..
itupun dengan bantuan GPS yang amat berguna...
pastu petang tu kami gerak ke Dewan Perdana Felda untuk check in la kununnya...
tapi yang hampeh tetiba urusetia cakap kene tunggu ketua
n juga check in di Wisma Belia, KL
i pun x paham motip kenapa kena pergi ke Dewan Felda tu..
pastu kena check in pulak kat Wisma Belia itu..
petang tu kitaorg g Low Yat Plaza untuk usha laptop adik i...
so dah beli laptop mini Acer..hanya RM1000 jek...
pastu i beli Wireless Router DLInk i yang dah rosak tu..
sebab kalau nak wifi guna hp baru i ne senang..lalala
pastu event kitaorg pulak kat Taman Wetland!!lagi x paham...
padahal boleh je nak buat kat padang sekolah..langsung x paham!!
ntah ape2 tah..huh!!((agak marah)..
tapi malam tu kitaorg x tido pun kat Wisma Belia tu..
tido kat Kelana Jaya jek..malam tu kitaorg g Up Town..
hehe...sempat la beli baju n jam...
ok..so esoknya Family Day kat Taman Wetland Putrajaya..
biasa2 jek..x seronok langsung!!
baju x best...x cantik ma...
pas habis tu kitaorg terus balik umah..n tido!!

sempat lagi posing...hehe

pepagi masa kami sampai di Taman Wetland..

badut yang cute!!

majlis perasmian yang ala vogue...

sebelum bertolak...



p/s:
  • thanks kat gps i ne sebab tunjukkan jalan..x sesat pon!!
  • masa kitaorg pergi LowYat tu cuti CNY kan..so x banyak kedai bukak..tapi sungguh banyak orang asing yang jual2..takut gak..
  • i beli gak kaspersky 2010..
  • masa family day dapat KFC snack plate 5 kotak..
  • sungguh banyak nyamuk kat umah kakak i itu..
  • masa nak g uptown sangat sesat!!tapi jumpa gak akhirnya...




Sunday, February 14, 2010

Hepi Valentine meyh!!

hepi Valentine day..lala...
dan juga Selamat Tahun Baru Cina...
semoga tahun ne membawa seribu keceriaan bagi i..
hehik..
tadi kan i pegi Melaka..
sangat menggedik membeli belah di Sana..
sangat ramai orang yang penting...
pas maghrib i dengan family bertolak..
dalam kul 9 lebih sampai..terus bershopping..
pastu kul 12 balik umah...
hehik..ne pun baru sampai umah terus hapdet...
apepun i nak ucapkan selamat tahun baru cina kepada yang menyambutnya..
esok i nak pergi Kelana Jaya..dan juga KL...
ahad pula ke putrajaya untuk join Family Day tempat keje mak i...



ne i taw...

ne masa nak balik..sempat lagi berposing...

ne adik i...

sangat jam dan ramai orang...

cantik sangat props diorang..






Friday, February 12, 2010

Sedih sangat!!

i sedih sangat..
tahun lepas pun mcm ne jugak..
lebih kurang hari yang sama...
i menangis jugak..
masalah yang berbeza..
entahla..i betul2 keliru..
sedih..
dan malu...
tapi kan...
bila berlaku macam ne..
i mesti nak beli hp baru...
x tau la ini kebetulan ke ape..tapi yang penting tahun lepas pun mcm tu..
waktu dia mcm ne la..i ingat lagi sebab nak tahun baru cina...
erm...

p/s: yang penting waktu yang sama i sedih..kalau x paham tengok ne..



Thursday, February 11, 2010

omnia ke satio...


tolong i!!
x taw nak pilih yang mane...
mulut kata Samsung Omnia..
hati kata SE Satio...
argh..buntu i dibuatnya...
dibantu oleh kawan i tadi...
i pergi ke terminal one untuk membuat survey...
memang rambang mata..memula suka sangat kat SE Ino itu..
tapi abg comel tu cakap x bagus sangat...
erm..so tengok2 hati i berkenan ngan dua tu jek..
esok baru i nak beli..harap2 malam ne dapat mimpi ke..
mane la taw kan..hehik...
mimpi pegang hp baru ke..

ne contoh gambar i amek pakai SE Satio kawan i...


cantik kan gambar dia..huhu...


p/s: awak!!nanti i bayar bulan2 ek...boleh x??kan dah janji...x sabar nak tunggu esok!!


Wednesday, February 10, 2010

i bengang!!



i memang bengang!!

marah taw...
mane xnyer..orang kat depan tengah sebuk beceramah...
budak belakang i ne sebuk nak bercerita..
mulut ko memang macam !@#$%&& b!@34!!
hambek ko...dari hari isnin lagi i sakit ati..
dah lelaki..pastu ade hati nak kecoh2..ape kes??
ko ingat ko tu bagus sangat..semua x kena..
ko ingat ko chanteq sangat ke hape...
tadi pagi2 lagi dah kutuk tudung orang..
lantak la orang tu nak pakai tudung macam mana pon..
yang ko sebuk kenapa...bengong sangat...
pastu yang perempuan bising macam mulut ape tah..
kalau nak beborak pon senyap2 la sikit...
aduyai..memang hangin satu badan!!
orang tu no kerusi dia 199...tolong sikit...
agaknya baru dapt jadi penjawat awam kot..tu yang jakun semacam jek..
x penah pegi kursus ni la dia...
ok full stop!!


Tuesday, February 9, 2010

Allah sayang i...


i: i tau kena bersangka baik dengan perancangan Allah semua. i pon taw jugak yang Allah tak kan uji hambanya kalau kita x mampu...tapi dalam hati i pon pernah terdetik kalau Allah sayang i kenapa Dia uji i macam ne?? ...


hamba Allah : percayalah.setiap ujian ade hikmahnya...memang kita berdoa untuk dapat yang terbaik..tapi x semestinya hari ne kita berdoa hari ne doa kita akan dimakbulkan...

ok..full stop..entah la rasa macam x semangat untuk buat ape2..nasib la i ade kursus induksi yang mewajibkan i kene ade dalam kelas tu...walau pun i tersengguk2 je dalm kelas tu...
ok..kesimpulannya i kene kuat dan tabah menghadapi segala dugaan ne..i x tau dah nak buat macam mana...i x taw ape perasaan i saat ne..suka ke sedih..
.
.
.
.
suka sebab x payah terlibat lagi dengan orang2 yang i x suka..
x payah nak exposekan diri sangat...
x payah nak fikir masalah orang lain...
.
.
.

sedih sebab x sempat nak buat apa2 lagi...
kena berjauhan dengan orang yang tersayang..
dan juga perasaan yang x dpt digambarkan...

ok i tanye seseorang kalau Allah sayang i kenapa dia uji i macam ne...pastu dia cakap suka hati la Dia nak uji kita macam mana..yang penting kita redha dengan apa yang terjadi...sebab kita hanya hamba Dia yang lemah...Mak i pun ade cakap, mungkin sebab kita lalai pada Dia. ok i boleh terima itu.. memang i kadang2 lalai pada Dia...
Allah sayang kat kita.. Allah x nak Hamba2 dia masuk neraka sebab tue Allah bagi ujian kat kita. Sebab bila kita diuji, kita akan ingat Allah kan?? kita akan menangis, kita akan doa banyak2 n kita akan sangat2 merapatkan diri pada Allah. Kan Allah dah cakap, setapak kita mendekati dia, 10 tapak lagi dia melangkah mendekati kita. Besides, setiap doa yang kita minta tue Allah kabulkan dengan 3 cara..

1st - Allah bagi terus..
2nd - Allah tangguhkan dulu, dan bagi pada waktu yang sesuai..
3rd - Allah x bagi langsung.
Tapi Allah gantikan dengan yang lebih baik.


Dan hikmah yang ada di sebalik setiap kejadian hanya kita akan ketahui selepas itu.. Wujud juga kebarangkalian yang kita mungkin akan langsung x tahu di dunia ne.. wallahu'alam.
tapi tadi baru2 betul2 terkesan di hati. Baru macam yakin yang Allah mmg betul sayang semua Hamba2Nya. i sebenarnya patut bersyukur sebab diuji. Sebabnya, Allah masih pandang i, i patut takut kalau Allah dah langsung x nk care pasal i dah..[erk.. nau'zubillah]
ujian saya ni kecil sangat kalau nak dibandingkan dengan orang lain..
tapi riuhnya i macam gaya i laa yang paling teruk tgh alami skrg kan~

p/s: keputusan dah dibuat..tinggal nak confirmkan jek...i kadang2 terdetik di hati menyesal dengan apa yang telah terjadi...tapi benda dah jadi..i yang pilih jalan ne...so i kena hadapi dengan redha...


Monday, February 8, 2010

benarkah??

mungkin bangun tido tadi i salah tempat kot..
hari ne rasa sedih dan bengang...
berita yang disampaikan oleh dia pagi tadi
amat memeranjatkan i..walau i dah agak..
tapi i x agak pulak boleh jadi macam tu..
tapi ini ujian untuk i..kalau benar seperti dikata...
i pasrah je..abis tu nak buat macam mana..
susah nak cakap..
actually i x bersedia lagi untuk itu,.
tapi kalau itu jalan penyelesaiannya..
i terpaksa terima dengan hati yang terbuka..
so doakan i yang terbaik ya..


p/s: tadi kan i pegi kedai..i beli topup maxis..i bagi RM50..pastu i terus je blah....nasib orang tu bpanggil bagi duit balik..haha..nampak sangat i fikir sangat pasal benda ne...tu yang mamai semacam jek...





Saturday, February 6, 2010

Bahau...

Mari kita pergi Bahau...
lalala...saje je nak bagitau uols..
tadi i ke Bahau jap..membeli ape yg patut..haha..
actually nak pergi repair iron yang dah rosak tu jek..
tetiba jek tersinggah kat Avon..hehik..membeli la juga perfume
Spirit Aqua itu...x lupa juga bekas air yang chumel itu juga..hehe...
pastu i pegi Pasaraya Billion juga untuk membeli ape ek??haha..tetiba terbeli baju lak...
murah jek..haha..pastu g Watson jap beli barang sikit...itu je nak bagitaw uols...hehe...


membeli perfume di Avon...

ne beli kat watson jek...

ne iron yang rosak..dah repair..Rm 8 jek...

ne la bekas air yang cun tuh!!








Sayang, izinkan abg kahwin lagi...(part 2)

"Bawa dia ke sini, tinggalkan dia bersama Aliyah selama 1 hari saja, boleh?" pelik benar permintaan isterinya. Hendak dipengapakan apakah buah hatinya itu? Namun, tanpa sedar dia menganguk, tanda setuju. Sebab, dia yakin isterinya tidak akan melakukan perkara yang bukan-bukan.

Dan hakikatnya dia seharusnya bersyukur. Terlalu bersyukur. Kalaulah isterinya itu wanita lain, alamatnya perang dunia meletus lah jawabnya. Melayanglah periuk belanga. Ehhh, itu zaman dulu-dulu. Zaman sekarang ni, isteri-isteri lebih bijak.

"Apa, nak suruh Qis jumpa dengan isteri Abg," terjegil bulat mata Qis yang berwarna hijau.

"Kak Aliyah yang minta," masih lembut dia memujuk Qis.

"Biar betul, apa dia nak buat dengan Qis?" "Takutlah Qis, silap haribulan dia
bunuh Qis!" terkejut Asraf Mukmin.

"Percayalah Qis, Aliyah bukan macam tu orangnya. Abg dah lama hidup dengannya. Abg faham,"

Qistina mengalih pandangannya. Mahu apakah bakal madunya berjumpa
dengannya? Dia sering disogokkan dengan pelbagai cerita isteri pertama
membuli isteri kedua. Heh, ini Qistina lah. Jangan haraplah jika nak membuli
aku. Desis hati kecil Qistina.

Hari ini genap seminggu Qistina bercuti seminggu. Seminggu jugalah dia
merindu. Puas dicuba untuk menghubungi Qistina, namun tidak berjaya.
Rakan serumah menyatakan mereka sendiri tidak mengetahui ke mana Qistina pergi. Genap seminggu juga peristiwa dia menghantar Qistina untuk ditemuduga oleh Aliyah. Sedangkan dia diminta oleh Aliyah bermunajat di Masjid Putra. Di masjid itu, hatinya benar-benar terusik. Sekian lamanya dia tidak menyibukkan dirinya dengan aktiviti keagamaan di masjid Putra.

Dulu, sebelum dia mengenali Qistina, saban malam dia akan bersama dengan
Aliyah serta anak-anaknya, berjemaah dengan kariah masjid. Kemudian
menghadiri majlis kuliah agama. Membaca AlQuran secara bertaranum itu
adalah kesukaannya. Namun, lenggok Qistina melalaikannya. Haruman Qistina
memudarkan bacaan taranumnya. Hatinya benar-benar sunyi. Sunyi dengan
tasbih, tasmid yang sering dilagukan. Seharian di Masjid Putra, dia cuba
mencari dirinya, Asraf Mukmin yang dulu. Asraf Mukmin anak Imam Kampung
Seputih. Asraf Mukmin yang asyik dengan berzanji. Menitis air matanya.

Hatinya masih tertanya-tanya, apakah yang telah terjadi pada hari itu.
Aliyah menunaikan tanggungjawabnya seperti biasa. Tiada kurangnya layanan
Aliyah. Mulutnya seolah-olah terkunci untuk bertanya hal calon madu Aliyah.

Tit tit... sms menjengah masuk ke kantung inbox hensetnya.

"Qis minta maaf. Qis bukan pilihan terbaik utk Abg jadikan isteri. Qis tidak sehebat kak Aliyah. Qis perlu jadikan diri Qis sehebatnya utk bersama Abg,"

Dibawah hensetnya, ada sekeping sampul besar.
jeng3...bersambung lagi...nantikan part 3...







Friday, February 5, 2010

sAyOnArA....


Selamat Bersara Encik Haris...
sedih juga...pagi ini macam biasa ke Seremban lagi menghadiri Mesyuarat Kesihatan..usai meeting kami terus balik ke Pejabat semula untuk persiapan menyambut majlis Encik Haris kita...erm..sedih la..beliau dah nak bersara dah..dan inilah harinya..kami berpakat untuk membelikan beliau....
.
.
.
.
.
.
.
.




inilah hadiahnya...seutas jan tangan Licorn...
.
.
.
.
.
eh..silap lak..seutas jam tangan Casio yang berharga RM 3000 hengget..
haha..x la..murah jek...tp yang pasti bukan 10 hengget taw!!
bestkan..kami kumpul duit taw untuk beli jam tangan ne..
walau x seberapa kan..
tapi ok la tu...so tepat kul 5 kami pun memulakan majlis itu...
i bagi ucapan gitu..haha..dan semua juga bagi ucapan..
sebelum tu kami amek gambar dulu...
pastu baru makan...huhu..pas ne kat opis tinggal 3 orang je teknikal..
nasib ade abg2 askar dua org tu yang boleh tolong...
apepun selamat maju jaya Encik Haris ya!!
Abg Sudin 20 sen..haha..pas ne x de sape nak ajar kami bahasa Tamil..
hahaha...

bihun goreng..sedap!!

sate dan juga tembikai...sangat best!!

kami...

kami juga

sesi memberi hadiah...

ne la Encik Haris kami...

muka sedih..(sedih kew??)haha..



Sayang, izinkan abg kahwin lagi...(part 1)

Sayang, Abang minta izin untuk nikah sorang lagi,"

Aliyah yang sedang melipat kain, terdiam seketika. Mungkin terkedu.
Adakah pendengarannya kian kabur lantaran usianya yang kian beranjak.
Adakah dialog tadi hanya dilafazkan di dalam TV, sementelah TV juga dipasang.
Tapi, ahh bukanlah. TV sedang menayangkan iklan Sunsilk, mustahil sudah ada siri baru iklan Sunsilk? Dia menghela nafas panjang. Dia memandang sekali imbas wajah Asraf Mukmin, kemudian tersenyum.

Meletakkan kain yang telah siap dilipat di tepi, bangun lantas menuju
ke dapur. Langkahnya diatur tenang. Segelas air sejuk diteguk perlahan.
Kemudian dia ke bilik Balqis, Sumayyah, Fatimah. Rutin hariannya, mencium puteri-puterinya sebelum dia masuk tidur. Dahulu, semasa puterinya kecil lagi, rutin itu dilakukan dengan suaminya. Kini, anak-anak kian beranjak remaja.
Pengabisannya dia kembali kepada suaminya. Asraf Mukmin hanya diam,
membatu diri. Dia amat mengenali isterinya. Jodoh yang diatur keluarga
hampir 16 tahun yang lepas menghadiahkan dia sebuah keluarga yang
bahagia, Aliyah adalah ikon isteri solehah. Namun, kehadiran Qistina, gadis genit yang menjawat jawatan pembantu tadbir kesetiausahaan di jabatannya benar-benar membuatkan dia lemah.

"Kau mampu Asraf, dengan gaji kau, aku rasa kau mampu untuk beri makan 2
keluarga," sokongan Hanif, teman sepejabat menguatkan lagi hujah apabila dia berdepan dengan Aliyah.

" Abang Asraf, Qis tak kisah. Qis sanggup bermadu jika itu yang ditakdirkan. Bimbinglah Qis, Qis perlukan seseorang yang mampu memimpin Qis," masih terngiang-ngiang bicara lunak Qis.

Akhir-akhir ini, panas rasanya punggung dia di rumah. Pagi-pagi, selesai solat subuh, cepat-cepat dia bersiap untuk ke pejabat. Tidak seperti kelaziman, dia akan bersarapan berjemaah bersama isteri dan anak- anak. Aduhai, penangan Qis gadis kelahiran Bumi Kenyalang benar-benar menjerat hatinya.

" Abang , Aliyah setuju dengan permintaan Abg. Tapi, Aliyah nak berjumpa dengan wanita tu," Lembut dan tenang sayup-sayup suara isterinya.

Dia tahu, Aliyah bukan seorang yang panas baran. Aliyah terlalu sempurna,
baik tetapi ahh hatinya kini sedang mengilai wanita yang jauh lebih muda....
bersambung....nantikan part 2 ya...





Thursday, February 4, 2010

aduyai!!

wah tanganku berdarah..hehik

semalam i n geng2 i telah pergi membuat satu benda..haha..dengar mcm menakutkan je kan..actually x de pun..buat keje mcm biasa jek..hehe..cuma kali ne i amek gambar..tu jek...kami peri 3 tempat semalam..pepagi kami pegi ke satu private farm ne..hehe..dan ini lah antara gambar yang menarik untuk uols!!



ini lah transport ku...

buat keje ke bang..lalala

merokok membahayakan kesihatan taw!!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...