Followers

Thursday, February 25, 2010

i benci orang yang lupa diri!!






i benci sangat!!
sakit hati ne..
bila susah cari i..bila dah senang..
mula lah lupa diri..
lupa dengan apa yang i dah buat..
bila susah baru nak cari i..
ape kes..
i pun tak tahu kat mana silapnya..
i bukan nak mengungkit..
tapi bila dah ok, i pun lupa..
i x minta dibalas tapi sekurang-kurangnya
hargai apa yang i dah buat..
bukan susah pun...
tu lah manusia..
sekarang susah i nak percaya sesiapa..
even my .......
tolonglah berubah...
i ne sape..
bila i cakap mesti cakap i ne x ikhlas..
ape kes..
dan yang paling penting antara rami2 i paling sayang dia..
x terlintas dihati nak benci dia..
tapi apa yang terjadi, membuatkan i terfikir
kenapa dia sanggup buat i mcm ne...
dah la i mcm2 masalah..
x pe i kene kuat..
i kene sabr..
mungkin ade hikmah disebalik semua ne..
i pun dah malas nak ambik tahu lagi..
lantak dialah nak buat ape pon..
ape yang i buat selama ne orang x nampak pon..
i je yang terhegeh2 buat semua ne..
bila susah cari i..
bila senang buat bodoh je...
x pe la..
hari ne hari khamis..
eh silap lak..
hari ne hari dia..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...