Followers

Wednesday, February 17, 2010

i nak pecahkan rekod!!


i memang suka...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
suka simpan duit...haha..suka ke..
actually i emmang suka simpan duit syiling..
bila dah berkerjaya ne lagi la pulak..
balik keje mesti ade duit syiling dalam poket n terus masuk tabung...
citer pasal duit syiling ne..banyak kenangan...
yang paling i x boleh lupa..i dengan rumet i beli roti pakai duit syiling...
hehe..masa tu kami memang kering giler..
terpkasa korek2 tabung beli roti..haha..
lagi satu i pernah kumpul duit RM10 duit syiling untuk membeli minyak kete..
masa tu memang x de duit..nak tukar kat kedai, kedai tu x nak..
terpaksa tebalkan muka bayar kat stesen Pxxxxxx...
hahaha...
tapi alhamdulillah sekarang x de lagi masalah itu..
selain tu i juga suka sangat kumpul perfume...
x kisah la perfume tu harga dia 2 hengget ke, 10 hengget..
yang penting i penah beli perfume Bxxx Sxxx yang berharga RM200.
.tu la yang paling mahal..hehe..
pastu dulu2 i suka sangat kumpul tiket komuter tu.
.ala yang warna merah tu coz i selalu balik naik komuter..
tapi kan sekejap jek sebab tiket komuter tu x leh nak kumpul lagi sebab dia terus telan..
agaknya x nak bg sepah2 kot..
lagi...i suka kumpul jam...sekarang ne i ade 6 utas jam tangan...
target i nak kumpul sebanyak 20 jam tangan..boleh??hahaha..
i suka gak kumpul kad topup tu..
tapi sekarang dah kurang sikit coz i topup guna
Mxxxxx2u or Cxxx Cliks jek...so itulah i nak cerita kat uols...

ne koleksi jam tangan i..

ne koleksi duit syiling..x tahu lah dah berape hengget..

ne pulak koleksi perfume n macam lagi...


p/s
  • sekarang ne i kumpul henpon gak..haha...tapi yangd ah rosak la..
  • i tengah kumpul contact lense x kira la dah expired ke belum...
  • i kumpul kotak2 yang cantik ataupun kotak yang x cantik..
  • i kumpul beg kertas yang macam2 corak..
  • i kumpul keychain..dah berlambak dah kat umah i ne...
  • sekarang tengah mengumpul baju yang banyak..haha....padahal baju dah berlambak...




2 comments:

Rushdan Sabree said...

kenapa suka kumpul jam tangan ?

Amy Mraz said...

Rushdan Sabree , bukan suka kumpul jam aje, suka kumpul benda lain gak :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...