Followers

Friday, February 5, 2010

sAyOnArA....


Selamat Bersara Encik Haris...
sedih juga...pagi ini macam biasa ke Seremban lagi menghadiri Mesyuarat Kesihatan..usai meeting kami terus balik ke Pejabat semula untuk persiapan menyambut majlis Encik Haris kita...erm..sedih la..beliau dah nak bersara dah..dan inilah harinya..kami berpakat untuk membelikan beliau....
.
.
.
.
.
.
.
.




inilah hadiahnya...seutas jan tangan Licorn...
.
.
.
.
.
eh..silap lak..seutas jam tangan Casio yang berharga RM 3000 hengget..
haha..x la..murah jek...tp yang pasti bukan 10 hengget taw!!
bestkan..kami kumpul duit taw untuk beli jam tangan ne..
walau x seberapa kan..
tapi ok la tu...so tepat kul 5 kami pun memulakan majlis itu...
i bagi ucapan gitu..haha..dan semua juga bagi ucapan..
sebelum tu kami amek gambar dulu...
pastu baru makan...huhu..pas ne kat opis tinggal 3 orang je teknikal..
nasib ade abg2 askar dua org tu yang boleh tolong...
apepun selamat maju jaya Encik Haris ya!!
Abg Sudin 20 sen..haha..pas ne x de sape nak ajar kami bahasa Tamil..
hahaha...

bihun goreng..sedap!!

sate dan juga tembikai...sangat best!!

kami...

kami juga

sesi memberi hadiah...

ne la Encik Haris kami...

muka sedih..(sedih kew??)haha..



2 comments:

Anonymous said...

hahahaa...jam tngan lincorn....igat praduan bka dan mnang ker.hahahaa

LaZYRDe said...

haha..betul tu..sangat suka tengok dulu2 kala la..yang penting sangat suka masa yang bukak2 peti pakai kunci tu..hehik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...