Followers

Thursday, April 22, 2010

sori uols...


sori uols...
lame x update..
ye la..sejak i pindah duk seremban
memang x sempat nak hapdet..
ape??
nak hapdet kat opis..
sori la uols..
i rasa kelajuan internet kat opis i tu..
kalau i jalan kaki dari jempol ke seremban..
i rasa i yang sampai dulu..
uols paham kan perbezan itu...
sabar je la..
ok nak stori sket...
pas i pindah seremban kan..
mcm2 benda berlaku kat i..
i rasa i lah paling bz kat dunia..
hehe..
walaupun x de la keje sangat pon kat opis kan...
bila mlm je memang sumpah!! i free...
hehik..
tapi kalau weekends i mmg super duper bz...
i akan balik ke kg la..
mane lagi kan..sebab
i x de astro dan x de internet...
so memang i akn balik ke kg je..
so dah dekat sebulan i duduk seremban..
biasa jek..
cuma kurang makan sikit..
so i harap pas ne i akan kurus..hahahaha..
so kepada uols jgn jeles pulak nanti bila i dah kurus...
so keje i memaksa i pergi ke sekitar daerah dalam negeri sembilan ne..so
sekejap i akan ade di jempol,jelebu,rembau dan sebagainya..
kdg2 kat opis jek...
so baru2 ne atuk i meninggal pulak..
so i terus balik batu pahat untuk urusan pengkebumian...
so 2 hari i kat sana..
minggu ne pun sebuk ngan keje plak..
so hari jumat nagn isnin ne i ambik cuti untuk rest..
tu je la nak cite..
esok2 i upload gambar ek..
















Saturday, April 3, 2010

ATUK

yang penting i ada nenek...
tapi kan i panggil dia ATUK!!
erm..entah la..memang kalau kat area johor panggil gitu kot..
sebab i memang jarang pulang ke Johor..
maksud i pulang ke Kampung belah ayah i...
kampung i itu adalah Kg Parit Amil, Yong Peng..
i kadang2 je balik..
cuma sejak kebelakangan ini i ade juga balik dengan mak i..
ataupun ayah i..
baru2 ne i ade balik..memandangkan kesihatan atuk i x berape nak ok..
i tengok pun sangat kesian..
ye lah sebab dulu mesti dia akan bg duit kalau i balik kg..
memang x banyak..
tapi dia akan bagi RM1..
masa tu dia kn bagi syiling yang seringgit tu...
tapi sejak dia terlantar sakit ne dah x de bagi2 lagi..hehe
tapi kan i rasa sedih sangat coz dia x boleh buat ape dah..
cuma apa yang i tahu ada sesuatu yang menggangu ..
i pun x paham la kan..sebab atuk i orang sumatera kot..
berhijrah ke Malaysia dulu2 kala..
atuk i lahir tahun 1928...so sekarang dah 82 tahun ok..
erm...tah la..i pun x paham..
atuk i ada 10 orang anak...
and berape tah cucu..boleh x x tahu??
hahaha..
i x berape nak rapat sangat dengan sedare2 belah ayah i ne
coz i pun memang jarang balik kg kat sana tu..
so ape yang i boleh buat berdoa agar atuk kembali sihat...

ne masa i baru sampai...



ne la atuk i!!

ne masa adik i tengah bagi minum...



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...