Followers

Thursday, April 22, 2010

sori uols...


sori uols...
lame x update..
ye la..sejak i pindah duk seremban
memang x sempat nak hapdet..
ape??
nak hapdet kat opis..
sori la uols..
i rasa kelajuan internet kat opis i tu..
kalau i jalan kaki dari jempol ke seremban..
i rasa i yang sampai dulu..
uols paham kan perbezan itu...
sabar je la..
ok nak stori sket...
pas i pindah seremban kan..
mcm2 benda berlaku kat i..
i rasa i lah paling bz kat dunia..
hehe..
walaupun x de la keje sangat pon kat opis kan...
bila mlm je memang sumpah!! i free...
hehik..
tapi kalau weekends i mmg super duper bz...
i akan balik ke kg la..
mane lagi kan..sebab
i x de astro dan x de internet...
so memang i akn balik ke kg je..
so dah dekat sebulan i duduk seremban..
biasa jek..
cuma kurang makan sikit..
so i harap pas ne i akan kurus..hahahaha..
so kepada uols jgn jeles pulak nanti bila i dah kurus...
so keje i memaksa i pergi ke sekitar daerah dalam negeri sembilan ne..so
sekejap i akan ade di jempol,jelebu,rembau dan sebagainya..
kdg2 kat opis jek...
so baru2 ne atuk i meninggal pulak..
so i terus balik batu pahat untuk urusan pengkebumian...
so 2 hari i kat sana..
minggu ne pun sebuk ngan keje plak..
so hari jumat nagn isnin ne i ambik cuti untuk rest..
tu je la nak cite..
esok2 i upload gambar ek..
















No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...