Followers

Wednesday, May 12, 2010

i nak belanja uols makan sushi..tapi untuk pembaca yang ke 50 jek.


hye readers..
boring giler dowh!!
hahaha..
actually ari ne baru dpt duk opis...
ingatkan i nak bersenang lenang jek..
tapi...
argh......
tidak!!
memang x senang...
tetiba jek i kene wat keje
yang i pernah buat sekali jek...
haha..walaupon itu memang bidang tugas i, t
api i x tak tau pun nak buat...
ye la, i ne kan tolong sain jek...
tetiba lak Mr Mahathir ( bukan nama sebenar)
x de ak ari ne...
so..
i pon terpaksa buat walaupun salah...hahaha...
tak tau la dia cakap ape jap lagi....
buat bodo je la kan...
pastu kan nak makan pon x sempat...
terpaksa buat2 x makan ari ne..
petang ne nak g makan kat mana ek...
hahaha...
lupa plak yang i ne diet kan..
diet ke??
mcm x jek..
haha...wuteva la...
ade i kesah semua gosip tu semua...hahaha...
peminat i berbilion2....
hahaha..
sebenarnya nak cerita ne..tetiba kan cerita...
setelah sekian lama membebel...
hahaha....
ok semalam kawan i ne ade msg i kalau Malaysia menang badminton,
dia nak belanja i makan roti canai...
i hanya mampu menjawab dengan jawapan JAH saje...hahaha...
pastu i ne ala2 kondifen kan cakap la kalau
J***N menang i akan belanja makan sushi...
hahaha...
tengok sekarang sape yang menang..
kompiden lagik tau...
hahaha...
lepas game tu i terus buat2 tertido
tanpa mempedulikan sms beliau...
hingga sekarang i masih buat2 tido....
hahaha...
tolong la i uols...
x nak la belanja dia...
dengan alasan i x de duit...
gaji x masuk lagi...
kalau gaji masuk pon i x nak gak belanja...
mcm mane ne...
hehik....
so i akan bagitau jawapannya esok ke lusa ke...
boleh uols...



p/s : so the moral of the story jangan kita suka menyokong pasukan j***n..hahaha
kepada pembaca yang ke 50 tu jangan mimpi i nak belanja...hahaha....



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...