Followers

Wednesday, May 19, 2010

i tau i x pandai main...tapi x perlu oke upload dalam YOUTUBE!!

Hye Readers...
yang penting
citer ne x de kaitan
ngan Afdlin shauqi yang nyanyi lagu
KANTOI WUTEVA tu ok...
Cite ne dah lama sebenarnya...
tapi i pendam jek sorang...
Dari tahun 2008 ok!!
yang penting diorang sengaja je
upload video i tu kat youtube ok...
i biarkan jek selama ne...
tau la pon i ne x pandai main...
ye la kan...
i ne bukan mahir pon bab2 mcm ne....
siap diorang kutuk i, cakap i main x best la...
sedih gak...
tapi ari ne i dah x tahan lagi...
sudah-sudahlah buat i mcm ne...
uols nak taw x sape yang buat benda tu semua...
haa..ne dia....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
yang buat....

ne pulak video tu...
hisy...
malu2....

p/s :

hehe..actually walaupon i x pandai main, i berjaya gak lakukan...kamu boleh sayang!!

8 comments:

Husnibaby:My Emancipation said...

noq, uol mmg diva..
tp hem ala2 hang, sbb uol punya tettt very menonjol..mengganggu perhatian hem...

LaZYRDe said...

hahaha....apa yg penting uols fokus pada permainan itu...bukan fokus pada yg lain ok....

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

macam besh je mende alah tu..leh men pukul2..hehe

LaZYRDe said...

haha...tepat sekali
❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ ....
tapi i x pandai main....hehik

Nad said...

best sangat! :) nanti nk blaja jugakk lah . jeles. haha.

LaZYRDe said...

to nad....
boleh je...tapi i x pandai sgt..
hehe...

Ah Moy said...

ah moy datang memekik2 di sana sini....

CINDAI FANSURI WORLD said...

ni bkn cak lempong tapi CAK LEMPANG @ pun CAK LEMPENG....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...