Followers

Tuesday, May 25, 2010

Lain kali kalau U nak masuk toilet ketuk pintu dulu ok!!



Hye Readers...
Sihat x ari ne...
oke..
i nak cerita pasal sorang mamat neh...
tadi kan i pegi toilet...


tak tahan sangat uols...
tak tahan sangat nak kencing...
jadi i pon terus bukak lampu..
dan terus masuk...
sambil berlari anak ayam...
dah tu i pon terus je la masuk dalam toilet tu...
tetiba je kan...
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
..
.
.
.
..
.
.
..
ade hantu!!
alamak!! 
ade orang rupanya...
haha....
i pun dengan selamba terus lari ke toilet sebelah...
padahal toilet sebelah tu kosong je kan...
hehik...
tapi mane la i tahu kan ade orang...
i pon dengan muka x bersalah terus je
 buat2 *&^%$# dalam toilet tu...
pastu kan...
tetiba jek i dengar
dia cakap
"lain kali kalau nak masuk tu ketuk la dulu..."
oke!!
i paham!!

hey si bengong...
dalam keadaan i yang terdesak ne...
perlu ke i nak ketuk pintu segala...
silap u jugak oke yang tak tutup pintu!!
u ingat u tu halimunan ke hape...
setau i la kan x penah pulak 
org ketuk PINTU TANDAS sebelum nak masuk uols...
wuteva je la ko..
malas i nak layan..hahaha...
i tau la u dah malu kan...
hahaha...
apepun i sebenarnya nak cerita pasal semalam...
i makan sangat banyak...
i keje sangat sikit...
haha..
apepun uols tengok je la gambar kat bawah ne ek..
jangan lupa komen oke..
bye....
ini masa i dan kengkawan buat keje...



ne asa kami buat ujian Brucella...

ini uols kenal x

ne pulak karipap yang sedap itu...
(u ne keje ke makan)...hahaha



ne paling feberet uols...hahaha


4 comments:

Encik Tikus said...

peraturan baru, ketuk pintu sebelum ke tandas ! hehe :)

LaZYRDe said...

taw x pe...nyampah!!

Husnibaby:My Emancipation said...

ala, alang2 dh msuk dok jela sebelah uol pastu ckp..
"tumpang jap ye brader.."

LaZYRDe said...

haha...sebagai orang yang menjaga tatasusila i terpaksa tidak berbuat demikian...hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...