Followers

Wednesday, May 26, 2010

TAG...

Hye readers..
masa uols baca ne..
i kat PUTRAJAYA...
tengah dating meeting..
hehik...


apepon semalam i di tag oleh Cik Yaya...
untuk tidak menghampakan beliau...
i pon jawab la tag ini...
hehe...

1. Apa yang akan anda buat bila dapat tahu member anda tikam belakang anda?


erm...memnag i sakit ati.i x nak kawan dia lagi...hehe

2. 6 orang di hati anda.

*mimok
*mama
*syed
*DIA
*Pink
*Ziana Zain(tetiba kan)


3. Anda rasa anda comel?

Jangan la tanye soalan mcm tu..malu taw!!tp memang i comel kan...hahah

4. Single or taken?

Single la...


5. Blog yang anda suka....

Blog i sendirik(boleh ke jawab mcm ne?)hahaha


6. Adakah bilik anda kemas setiap hari?

Tengok keadaan...kalau ade org nak dtg i terus kemas...hahaha


7. Lagu terakhir yang anda dengar?

Lagu Adinda by Lah Ahmad!!


8. Last text message..

I Luv u....hahaha


9. Last phone call..

Orang Insurans yang x abis2 nak suruh i masuk insurans dia.hehe


10. Hari terakhir anda menangis

Hari Ahad lepas...


11. Five-5- favourite colour
-kuning
-hijau(sebab mak cik cleaner tu ckp i suka hijau)
-biru(kete viva i)
-hitam
-putih(i masih suci lagi oke...)


12. Orang terakhir YM?

Payed!!


13. Game paling anda suka?

x suke main game...


14. Apa perasaan anda menjawab tag ini?

Jawab jek tanpa banyak soal...

15. Anda rasa tag ini best?

ok jek...

16. Tag lagi 10 orang.
semua yang rasa nak jawab ini tag...

4 comments:

Husnibaby:My Emancipation said...

i luv you tu y xtahan..

LaZYRDe said...

haha..biasa la...i kan tengah dilamun cinta...

yaya said...

payed? macam penah dengar.. heheh.. nangis sebab ape??? ~nyebok~

LaZYRDe said...

payed??hehik..nangis??ade la...hehik..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...