Followers

Wednesday, June 16, 2010

"Kalau Dah Kahwin tolong panggil saya puan!!"

Salam Readers...
"Kalau Dah Kahwin tolong 
panggil saya puan!!"
erm..
tapi....




Sihat tak...
i tak sihat oke...
Demam...
huhu...
macam mana i nak teruskan
untuk SUKMA ne nanti...
tengok la
esok kalau dah oke...
i teruskan...
kalau tak oke i kene pergi klinik la
nampak gayanya..
apepun i nak ucapkan
 selamat pengantin baru buat Ina dan Yus..
tengok tu...
kawen lagi...
i ne pun nak kawen...
tapi...
tiada jodoh antara kita...
hehik...
apepun i sangat nak mintak duit maaf
sebab tak dapat pergi...
sebabnya
i kan kene bertugas untuk 
SUKMA ne...
tak pe la..
i cuma mendoakan
kebahagiaan korang taw...
jangan tak datang
nanti bila i kawen pulak..
i cubit laju-laju taw!!
hehe...
bye uols...
sakit tekak dan sakit sendi2 ne...

p:s- Credit to Fokus Katik Sebab i curi gambar kawen tu...i tolong promote lagi oke!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...