Followers

Sunday, May 30, 2010

Melombong bijih timah selama tiga hari berturut-turut!!


Salam Readers...
sihat tak hari ne??
hehik...
mesti korang tertanye2 kan..
perlu ke i nak melombong lagik...
hahaha...
tapi i x kira gak...
tetap mahu melombong kat...



THE MINES
hehik...
cuti hujung minggu ne..
i sangat bz oke...
haha..
bz berjalan dan merayap...
oke...
first sekali
i balik kampung dulu...
pastu hari sabtu i pergi ke rumah
kakak i di Kelana Jaya...
petang tu i and my family
pergi pulak Ke Mines..
sebab banyak benda nak beli kat sana...
hehik..
nanti i tunjuk kat uols oke...
pastu malam pulak i pegi ke
Uptown Shah Alam..
hehik..
ape lagi...
dah tak puas bershopping kat Mines..
i shopping pulak kat Uptown...
hahaha..

tak beli ape sangat pun..
jenjalan je kat sana..
yang penting i jumpa Kak Ziana Uols...
tapi Kak Ziana yang ini la ek...



meletop uols...
yang penting si mamat minah erk...ne...
nyanyi lagu Misha Omar uols...
kat pentas Uptown tu..
gitewh...
konfiden ne uols...
hahaha...
pastu nyanyi lagu hati kama...
i tak sempat nak snap gambar 
sebab sibuk bershopping...
hehik....
oke...
lepas makan kat sana...
kitaorang pun balik..
pukul 1 pagi oke sampai rumah kakak i tu...
pastu ape lagi...
terus tido uols...
tetiba je dah pagi...
hehik...
ape lagi dalam pukul 11 tu kami pon bertolak ke 
Mines lagi...
hehe...
sebabnya 
nak shopping kali kedua...
sebelum balik kampung i...
pastu sempat lagi singgah ke
Econcave kat Bahau...
nak beli ikan siakap
ngan ketam, sotong, lala
n macam2 lagi..
sebab malam i nak buat makan2
kat rumah...
hehik.....
sangat penat taw uols..
berjalan dua hari ne..
dan esok i cuti..
yeay..
dan i akan pergi ke Mines lagi...
hahaha...
sebab nak beli barang lagi...
hehik..
jangan jeles uols..
daa...
nite...


ps : nanti i upload pic oke.....x sempat...sebab isnin dgn selasa i cuti...pastu berlambak sangat keje...x sempat nak edit2 lagi...hehe

1 comment:

Azeem said...

rindulah kat ko..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...