Followers

Wednesday, June 30, 2010

Muji Pulang Ke Rumah Naik Ape...Jalan Kaki ke...

Salam Readers...
I sangat terkejut...
Muji tetiba je balik ke rumah...
dah berapa kali i buang dia...
Actually i ne bukan la kejam sangat kan
tapi
i terpaksa buat begitu
sebab.....



1.dia suka berak merata
2.dia tak pandai jaga anak
3.mak i tak suka kucing sebab dia alah dengan bulu kucing

walaupun i dah buang 3,4 kali,
tapi dia tetap muncul juga di rumah i!!
pelik la...
dia naik ape balik umah i kan...
apepun i pernah buang muji
sejauh 30 KM...
tapi i tak ingat bila i buang..
tapi dah lame sangat rasanya
tapi kan..
minggu lepas la dia balik...
sangat terkejut taw...
pastu i terus buang ke kedai makan berhampiran
lebih kurang 2 km kot...
tetiba je semalam dia balik...
erm...ape nak buat eh...
apepun i sayang dia...
tapi tu la
tentangan keluarga...
lagipun i x boleh nak bagi komitmen
untuk jaga muji lagi macam dulu...
walaupun i ne pencinta kucing!!
yang penting ne uols
muji pregnant oke!!

ne gambar lama...masa ne muji baru je pregnant!!

comel kan anak dia...
tapi kesian sebab anak
dia mati sebab muji
x nak susukan dia...



13 comments:

baby_busyuk said...

kucing memang cemtuh...ada jugak buang kucing sebab asek beranak jer..kucing luar..buang kat paso pastuh datang balik tejongol depan pintu umah..heheh..time ujan lebat..tekejot..:P

LaZYRDe said...

tu la...terkejut sebab rasenye dah buang jauh2....tetiba je muncul depan pintu...huhu

Cik Nad said...

kucing tak bley buang senang2 je..
my friend buang kucing tak jauh.. dekat.. tp dia pusing 2-3 kali kat satu tempat.. dia gak tutup kepala kucing tu.. mmg tak balik dah..

org kata misai kucing tu yang jd penunjuk arah.. tu yg diorg dtg balik..

LaZYRDe said...

owh ye ke.x pe la...sekarang ne malas nak buang dah....hehik....biar la dia....

Liyana said...

kucing memang senang carik jalan balik..

zures said...

zures bukan tak suka kucing tapi zures tak suka bila dia berak merata-rata, pancut pun merata-rata. Habis satu rumah wehh bau dia. Ini jiran sebelah rumah lak bela sampai tiga kandang kucing. Hadoi...bau dia sampai ke dlm rumah zures. tensionnyer...

LaZYRDe said...

taw x pe zures..i bukan ape sebab dia suka berak merata..tak tahan sangat!!geli!!hehe..tapi muji dah balik semula...malas nak buang dah

Rowena Chasez said...

kucing u mcm kucing i!!!!!!!!!!!
:)
i ade 9 kucing kat umah..
tehee~

kema said...

muji xsanggup bpisah ngn tuan die lah tuh...atuk i pon pnah buang kucing die kt pasar jauh2..ale2 3-4 ari pas tuh..die balik smula...tkujut atok i

Cik Bucken said...

kucing ade 6th sense yg weird. mne tau die byk kali blik sbb die tau mase die x lame n die nk jmpe tuan die ke...sbb cik bucken dgr cite ni dr si penjage kucing yg berjaye..

LaZYRDe said...

erm...agaknye kot kan...hehe...apepun sekarang ne muji ade kat rumah...hehik

iRfan Johan said...

muji2..jgan n0ty2 sgt. kucen lau da ske ngan tuan dy, dy tetap de 6sense nk blk semula...

LaZYRDe said...

erm..huhu....i'm speechless...hehik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...