Followers

Thursday, July 29, 2010

Scandal,Facebook dan Gile Seks!!

Salam readers, i pening kepala minggu ne.ape taknye macam-macam hal yang berlaku minggu ne. i bukanlah nak cari publisiti murahan, tapi tu la kenyataannya!!kat bawah ne ade 3 benda yang berlaku kat i, antaranya:


  1. Digosip ade skandal dengan ...........
  2. Di block oleh kawan baik di Facebook
  3. Ade orang gile seks hantar sms lucah!!


Klik la untuk Tumbesaran yang maksima oke!!

Wednesday, July 28, 2010

Eh biar betul!!takkan kejap je dah dapat 245....

Salam readers...i terkejut jugak..rasa macam baru je memasuki dunia blogger ne...alih-alih tengok tadi dah 245..fuyoo...Ne buktinya!!ingat i tipu ke...

Monday, July 26, 2010

Nak Sup Ikan Merah!!







Salam readers..sihat tak hari ne..i busy sikit minggu ne.tu yang lama dah hapdet dan berblogwalking. weekends lepas i balik ke kampung halaman tercinta.

Wednesday, July 21, 2010

SETIA KE AKHIR HAYAT

Salam Uols
Malam ne kan
dalam hati i
ade taman...
so i nak hadiahkan
uols dengan lagu ne...

Sepi sampaikan salamku
Setia cintaku kepadamu
Semoga ke akhir hayat
Kami disatukan... oh... oh...

Kasih
Cintamu bak dian di tiup angin
Kerdip mencari sinaran yang
Menyakinkan di hati...
Selagi ada terpedaya
Tak mungkin kita bahagia
Ambil yang jernih buanglah
Segala keruhnya...

Rimbunmu yang penuh
Onak duri ku doakan menjadi
Haruman di taman inderaloka
Berwarna-warni untuk kita nikmati

Ku semikan kasih sayang
Untuk kau pelihara
Sebaiknya diwaktu suka
Disaat duka
Kala bersamaku

Engkau ditakdirkan jadi milikku
Aku bahagia jadi milikmu
Semoga hingga ke akhir hayat...
Kita disatukan...

ps:kepada MSBMA, i sangat sayang kat u...kemana lah kamu pergi..

diva sangat ke???


Salam Readers...sihat tak hari ne?i Alhamdulillah sihat.cuma hati je tak sihat ne..sebelum i membebel i nak mintak maaf kepada sesape yang terasa oke...oke..ceritanya macam ne...

Tuesday, July 20, 2010

Lawak ke

Salam Readers
Just nak suruh uols tengok neh...
hehik...

2010

Nak Pinjam Sekejap Leh?

Bas Awam!

Tolonglah Tepati Masa

Monyet Baiki Basikal

Kucing Yang Tak Bersalah

Semangat Patriotik

Err… Reunion?

Balik Kampung Jalan Kaki

Tongkat Ali

Monday, July 19, 2010

Malam Tunas Budaya UPM 2010


Salam Readers,
Apa Khabar...
Sori la minggu ne i tak sempat nak berblogwalking
maklum la i kan bz..
Pada hari Sabtu Lepas
i telah pergi ke UPM
sempena Malam Tunas budaya..

 Bob AF pun datang jugak..Siap Jadi Ketua Juri uols!!

Thursday, July 15, 2010

Tag dari Lompat Tikam

Salam readers..
i redha je 
sebab di Tag oleh
apepun seterika seterit to da point
i jawab je
i rasa sebab huruf L
i kan Lazyrde
tu yang dia tag tuh
hah..
ne jawapanya...

Wednesday, July 14, 2010

Bila Eskalator Disumpah menjadi Tangga!!

Salam Readers..
Cuba uols bayangkan
uols tengah syok2 ne bershopping kat tingkat 6
sebuah pasaraya
dengan bangganya uols pon membeli belah dengan jayanya
ade 12 beg plastik la uols borong
tetiba je masa uols nak turun...
benda alah ne tetiba jek disumpah menjadi tangga

pastu uols kononnya bertindak bijak la sebab
nak pakai lif..
tapi lif pon rosak gak...

So ape yang uols akan buat..

A- Senyum dan terus berlalu..lepas tu siap gelak2 sambil nyanyi lagu rasa sayang..


B- Cakap dalam hati: "hampeh betul pasaraya ni"..pastu siap membebel2 dengan member kat sebelah sampai kat parking kereta..
C- Panggil pak guard pasaraya dan bagi pelempang piala dunia sambil cerita pasal kekalahan belanda..
D- Panggil pengurus pasaraya dan tarik 2 helai rambut beliau untuk melepaskan geram..pastu terus turun tangga tersebut...
E- Terpaksa turun jugak sambil memaki hamun....

F-Diam jek sambil bawak beg-beg tersebut turun dengan sopan....


Minah vs Mamat!!

Salam Readers
Apa khabar...
sihat tak...
I sihat je kot...
hehik..
apepun minggu lepas
n minggu ne
i memang bz...
tu yang x sempat hapdet..
yang penting entri i
tidak ade kaitan dengan
gambar sekadar hiasan oke!!

ataupun berkaitan dengan lirik ini
Amboi Mak Minah sayang
Mak Minah kaki temberang
Aduh indah Aduh lawa
Memerangkap diri beta
Air liuh meleleh tak dapat ketagih
Mak Hitam meleter

I dah naik penat n muak
dengan perangai orang2 yang terdekat ngan i ne...
Antaranya..

Friday, July 9, 2010

Oh Yes!!

Salam Readers...
Hepi ke i..
Boleh la...
jeng..jeng...
Kereta i dah siap repair!!
ini hasilnya 

 tengok la uols..nampak baru tak..hehe
erm...oke tak...

tapi i tetap rasa x best
sebab kereta dah eksiden
orang kata kalau kereta dah sekali eksiden
akan eksiden lagi..
betul ke..
huh..takut lak nak bawak kete!!
thanks to Kak Syira n Abg Faizin
sebab tolong teman tadi..
nanti i belanje oke!!

Wednesday, July 7, 2010

Oh No!!

Salam Readers...
Sihat tak...
i tak berapa nak sihat...
risau pun ada..
macam2 perasaan...
apepun i bersyukur kepada Allah
sebab i tak apa2...

erm...
mesti uols nak tahu kan kenapa
kereta i jadik mcm ne..
huhu.sedihnya...
ceritanya macam ne...

Tuesday, July 6, 2010

We're so gorgeous!!

Salam Readers...
Kami Sangat Gorgeous!!




Sila Scroll!!







hehe.....
sori la uols...
i bz bercuti last week oke...
i ngan family bercuti ke Cameron Highlands!!
Hari Jumaat i bertolak...
and hari Ahad i balik...
apepun sangat best
and hepi
sebab dapat menghabiskan masa
bersama famili...
apepun banyak sangat peristiwa lucu masa kat sana!!
hahaha...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...