Followers

Wednesday, July 14, 2010

Bila Eskalator Disumpah menjadi Tangga!!

Salam Readers..
Cuba uols bayangkan
uols tengah syok2 ne bershopping kat tingkat 6
sebuah pasaraya
dengan bangganya uols pon membeli belah dengan jayanya
ade 12 beg plastik la uols borong
tetiba je masa uols nak turun...
benda alah ne tetiba jek disumpah menjadi tangga

pastu uols kononnya bertindak bijak la sebab
nak pakai lif..
tapi lif pon rosak gak...

So ape yang uols akan buat..

A- Senyum dan terus berlalu..lepas tu siap gelak2 sambil nyanyi lagu rasa sayang..


B- Cakap dalam hati: "hampeh betul pasaraya ni"..pastu siap membebel2 dengan member kat sebelah sampai kat parking kereta..
C- Panggil pak guard pasaraya dan bagi pelempang piala dunia sambil cerita pasal kekalahan belanda..
D- Panggil pengurus pasaraya dan tarik 2 helai rambut beliau untuk melepaskan geram..pastu terus turun tangga tersebut...
E- Terpaksa turun jugak sambil memaki hamun....

F-Diam jek sambil bawak beg-beg tersebut turun dengan sopan....


12 comments:

Amar Nasir said...

G:tggu sampai lif elok sambil geram dan membebel

LaZYRDe said...

mana aci!!g tak de la...miahaha

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

g:col sumbody suruh pick me up..n bwk semua brg2 tu..haha..

LaZYRDe said...

wah!!anak raja sangat oke!!muahaha

Umie Nadhirah said...

Z : Wat muke slamber giloz XD

LaZYRDe said...

ala...mane ade z!!tak aci la...muahaha

Umie Nadhirah said...

Ta boleh tambah ke?
oppp i did it again ^^

LaZYRDe said...

muahaha...nakal taw tambah2....sampai z pulak tuh...hehe

MAR said...

Z-membebel2 mcm neh,neh tak lain tak bukan la neh,nk jimat karen...menci taw

LaZYRDe said...

to Mar: ane ade z...sampai f je lah!!muahaha

qellissa said...

A...gelak2 sudeh sambil bwk beg2 turun...nak pelempang pak guard tu, bukan pak guard tu yg salah..nak membebel pon x guna escalator tu bukannya gerak klu kita bebel pown..hihihi

LaZYRDe said...

muahaha...siap nyanyi lagu rasa sayang...miahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...