Followers

Wednesday, July 28, 2010

Eh biar betul!!takkan kejap je dah dapat 245....

Salam readers...i terkejut jugak..rasa macam baru je memasuki dunia blogger ne...alih-alih tengok tadi dah 245..fuyoo...Ne buktinya!!ingat i tipu ke...

klik untuk pembesaran gambar yang maksima

kalau la i dapat pendapatan Nuffnang macam tu..huhu...tak tahu bila akan dapat banyak macam tu...uols jgn salah sangka ye...maksud i yang 245 ne adalah entri yang i publish..tu belum masuk yang draft segala...hehe...banyak juga kan i post entri...hehe...suka2...tu je pon yang i nak bagitau uols..jangan marah eh...hehik.daa uols...

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...