Followers

Monday, July 19, 2010

Malam Tunas Budaya UPM 2010


Salam Readers,
Apa Khabar...
Sori la minggu ne i tak sempat nak berblogwalking
maklum la i kan bz..
Pada hari Sabtu Lepas
i telah pergi ke UPM
sempena Malam Tunas budaya..

 Bob AF pun datang jugak..Siap Jadi Ketua Juri uols!!



i sebagai juri awam jek..
hehik
apepun memang best malam tu
ala2 AJL gitu
ade ala2 koir lagi
untuk info MTB ne merupakan
Malam di mana Pelajar pelajar
Baharu menunjukkan bakat mereka
Lagi satu 2 kolej akan digabungkan
membentuk satu produksi
untuk buat persembahan
kecuali Kolej 17 yang sensorang jek
yang pastinya ada 14 Anugerah yang dipertandingkan
lupa pulak nak bagitahu tema
tema kali ne 
adalah UPM-CARE
dan secara keseluruhannya
i tengok semua la menepati tema
dan bagi pendapat i 
i suka Kolej KMR dan Kosas
tapi diorang dapat no 2 jek.
apepun i tak ingat sangat
pemenang dia
tapi untuk

JOHAN- KOLEJ 17 ( Kolej i dulu ne)
NAIB JOHAN- KMR+KOSASS
KETIGA-K5+ KPZ

Apepun tahniah la korang
yang berjaya
kepada Kolej Kedua
Cuba lagi ye!!
tak lupa juga juri BOB AF
turut memeriahkan
majlis mala tu.
sempat juga dia nyanyi satu lagu!!
antara lagu yang di sampaikan oleh kolej masing2

Awan Yang Terpilu
Mulanya di Sini
Pelita by Api Bands(lagu ne ade 2 kolej bawak)
Gemilang
Hanya Dimercu
I'm Alive(ade 2 kolej bawak lagu ne-tapi yang satu tu translate)
Suara
Tekad(lagu ne ramai yang bawak)
Destinasi Cinta(lagu ne pun ade 2 kolej yang bawak)









2 comments:

amira said...

wah~ meriahnye..

LaZYRDe said...

hehe...memang meriah!!best sgt!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...