Followers

Wednesday, July 7, 2010

Oh No!!

Salam Readers...
Sihat tak...
i tak berapa nak sihat...
risau pun ada..
macam2 perasaan...
apepun i bersyukur kepada Allah
sebab i tak apa2...

erm...
mesti uols nak tahu kan kenapa
kereta i jadik mcm ne..
huhu.sedihnya...
ceritanya macam ne...


i kan bercuti kat cameron minggu lepas
so i pun balik hari ahad seperti biasa..
nak dijadikan cerita
hari Ahad pukul 9 malam
i pun lalu bukit putus..
tetiba je
masa i terus tu ade kereta 3, 4 bijik
buat pusingan U
so i pon membunyikan hon sekuat hati
tetiba je
satu kereta MyVi
tak sempat nak buat pusingan U
katanye tergamam
sebab i hon dia...
kononnya dia nak ikut jalan 
lain sebab jalan depan tu jam...
tu yang dia buat U Turn!!
So.......
Nasib baik i sempat brek...
kalau x sempat i tak tahulah
apa yang akan terjadi...
tapi walaupun sempat brek
tetap juga kene
pintu belah kiri dia
so kereta dia kemek teruk
kereta i x kemek
sangat!!
tapi kemek jugak lah!!!!
i cukup sayang kereta ne...
buan2 i bayar taw!!
hehik...
apepun i dah hantar bengkel dah kereta ne...
i terpaksa jalan kaki nak g opis sebab x de kereta
(tumpang kereta kawan la!!)
apepun i nasihatkan
kat uols
berhati2 kat jalan raya oke...
kadang2 tu kita yang berhati2
tapi orang lain pulak yang buat hal..
tak tahu lah kereta tu siap bila...
huhu!!



2 comments:

Cik Bucken said...

aisey..jln kt terachi tu kan mmg akan jam evry sunday..-_-"
suh tok mat wat hi-way lah..uhuhu
btw,.sile cepat elok utk kerete u itu..^_^

LaZYRDe said...

thanks....i risau ne sebab takut lambat siap!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...