Followers

Thursday, August 12, 2010

Satu...

Salam Readers...Selamat menunaikan ibadah puasa ya..Diharap puasa anda hari ini diberkati...ye la..ade la kawan i cakap dulu2 kalau x makan x minum belum tentu puasa kita diberkati sedangkan banyak lagi anggota badan kita yang lain tak puasa..hehe..apepun i tetiba je rasa nak mengimbau semula kenangan 1 ramadhan dengan uols....



1 ramadhan 2004 

semester satu UPM ....kenangan itu...baru berkenalan dengan mate...hari itu juga i balik ke rumah sebab final exam habis awal...dari KTM Serdang menaiki tren ke Seremban..masih ingat waktu itu...

1 ramadhan 2005 

semester tiga UPM...bersahur bersama mate di bilik 192..masih segar diingatan macam mana nut2 kejutkan kami..tapi kami x bangun...tapi bila An kejutkan...i terus bangun..haha..selepas tu kami digosipkan..hehik

1 ramadhan 2006

semester lima UPM..tahun akhir di UPM...sahur yang penuh dengan gelak tawa...merakamkan video masa bersahur..haha...pertama kali mendapat nama BGV..haha..tu belang juga...dan ramadhan ini juga i terjatuh dari bukit sambil membawa payung ketika hendak membeli juadah berbuka dan semua melihatnya..begitu malu ni....

1 ramadhan 2007

semester pertama UPM...hampir mencapai matlamat...bersahur sorang2...sebab tak de sape yang nak sahur dgn i...seperti biasa tahun ni...sahur pada awalnya sahaja...

1 ramadhan 2008

semester tiga UPM...bersahur bersama mate...walau makan roti je kami bahagia...ingat lagi betapa malu berbuka bersama mereka...mereka masak i makan je..walaupun diri ini segan...tapi mereka amat baik..i suka kan cara dia..walau tidur ku x lena sebab laptop dia tu!!sehari je berbuka sama dia..pastu berbuka di bilik orang lain...ingat lagi kuih tako..membeli juadah dengan menaiki motor MBM 2871...mula menyukai kuih Tako...nasi lemak ayam dara..hehik..mengenali juadah ini juga...

1 ramadhan 2009

i di sini..tak sangka perjalanan hidup aku disini...betul kata mereka nothing is impossible...kita tak tahu apa yang akan terjadi suatu hari nanti...ia betul2 mengubah seluruh hidup i...hidup yang lebih baik hendaknya..walaupun hati ini pedih dan terluka...tapi di sebalik itu i pasrah dan cuba buat yang terbaik...semoga diri ini tabah..mereka tak tahu apa yang i rasa...perjalanan hidup ini betul2 tidak disangka..tapi bersyukur sangat sebab ketika ini dapat bersahur dan berbuka bersama keluarga tercinta...


1 ramadhan 2010
i di tempat baru...bersahur sorang2, berbuka pun sorang2, masak2 kat rumah...saat ne terkenang saat lama dulu..sedih pun ade jugak ne...hehik..apepun banyak benda yang tak disangka jadi kat i..i pasrah...

1 comment:

mahira oya said...

wah 1 ramadhan...x bape nk ngat sgt yg lepas..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...