Followers

Tuesday, September 7, 2010

Terasa Betul!!

Salam Readers, sori sibuk sikit sebab lepas dah pindah tempat kerja baru ne memang tak sempat nak hapdet uols..kekdahnya internet kat Jelebu ne sangat laju oke...i loike!!!muahahaha..apepon i nak cerita i memang terasa..i bukan ape...kadang2 terasa sangat...erm..i memang terasa...
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
..

Wednesday, September 1, 2010

Orang sibuk nak raya, i sibuk nak pindah...

Salam readers, lama tak hapdet..maklum la dah nak dekat raya kan..bz buat kuih raya..eh bukan la..bz nak berpindah randah...uols nak tahu tetiba je hari khamis lepas, i dapat surat yang mengatakan i kene berpindah ke Daerah Jelebu...apekah...baru je duduk kat seremban 5 bulan macam tu kan..tetiba je kene pindah..huh..i rasa terkejut oke..apepun sebelum ne memang i buat keputusan nak duduk jempol je ulang alik dari sana ke seremban, tetiba je kene pindah ne..memang i akan ulang alik la nampaknya..tapi bukan ke seremban tapi ke jelebu..apepun i berdoa i akan baik2 je kat sana..hari ne first day i kat sana..yang i menyampah sebab cuti raya i terus kene cancel sebab i dah pindah..kalau tak dah tentu2 i dapat cuti 2 minggu oke...x pe la..i cuba apply yang baru...hehe...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...