Followers

Tuesday, September 7, 2010

Terasa Betul!!

Salam Readers, sori sibuk sikit sebab lepas dah pindah tempat kerja baru ne memang tak sempat nak hapdet uols..kekdahnya internet kat Jelebu ne sangat laju oke...i loike!!!muahahaha..apepon i nak cerita i memang terasa..i bukan ape...kadang2 terasa sangat...erm..i memang terasa...
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
..



eh lupa lak nak bagitau i terasa
PENAT

Erm...ye lah dah nak raya kan...macam2 keje i nak buat, kemas rumah, cat rumah, tukar itu,tukar ini..semua nak buat...dah nama pon raya kan..i ne bukan ape, sebelum ne kitaorg tak tukar langsir pon, tak buat ape2 pon...cuma tahun ne saje je nak menggedik...hehe..masuk tahun ne dah masuk tahun kedua i bagi duit raya kat orang sebab i dah kahwin kerja...hehe...apepun i gembira je di hari raya kekdahnya...muahahahaha

3 comments:

amira said...

huhu.. besa la penat sikit.. stahun sekali jer

Said Saiful Fazli said...

tunjuk lah gmbr wat keje uol~

diraja22 said...

jelebu mesti la laju..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...