Followers

Saturday, October 30, 2010

Best sangat2....

Salam readers, pagi2 tadi i bangun dah kebah sikit demam ni...cuma batuk je x nak hilang lagi...so pagi ni i tolong ayah i pasang pintu kat stor rumah kami..senang je buat dia...i tolong tengok je...hahaha...ketuk2 sikit jek sebab i kan demam.....pastu tengahari lak i teruske Bahau untuk keluar duit dan pergi tukar seluar yang i beli tu...patut la i beli tempohari besar je..rupanya i dah kurus...haha...terus i tukar saiz yang kecik...pastu terus g Mahsan untuk servis moto i itu...pastu balik rumah makan ubat pastu nak tido...papai uols....

3 comments:

dayangredzuan said...

haha ok tolong tengok..

asfz lily said...

hihi..

LaZYRDe said...

ala awak i kan demamm..x leh wat keje berat kan...haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...