Followers

Sunday, October 3, 2010

Congratz!!

Salam Readers...Sihat tak..semalam kan i pergi 3 rumah kenduri kawen...amek ko...first pergi rumah kawan mama i, Dian...sekejap ke kitaorang pegi sebab ade 2 lagi tempat nak pergi...pastu pergi Kuala Pilah pulak, Kg Melang gitu...yang penting jalan nak pergi Kg tu sangat sempit oke...lepas tu pergi Setapak pulak rumah sedare ku, Hafiz yang akan bersanding hari ni..tapi hari ni tak dapat nak pergi sebab mama kerja..so pergi la semalam, ape yang tak best sangat jem oke...i pun tak bawak roti..so terpaksa menangis sambil drive...pastu nyanyi lagu shut up n drive...lalalala....

4 comments:

myoliza said...

oo, setapak,,jlan genting klang...ermmm hari2 mmg jammed!

HANI said...

pernah keta calar kt seremban jam nyer pasal...

LaZYRDe said...

tau x pe...sangat stress kalau jem2 ne...nasib la n9 x macam kl..hehe

LaZYRDe said...

hah..kete calar sebab bergesel ke...huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...