Followers

Thursday, October 21, 2010

Ko Ade.....

Salam readers...sihat tak...i sihat je...alhamdulillah kan...hehe..lepas raya ne kan i sangat malas nak berbw ngan nak hapdet...walaupun i bukak belogsepot ne hari2...bukan ape macam2 benda nak kene setel...sebenarnya i memang tak suka persekitaran baru i ne...tapi apakan daya, dah tersurat yang i akan berada di kawasan ini...gitewh..sekali i dah berfalsafah pulak kanz...hahahaha...apepun i maca stress sikit...pasal keje la...takkan pasal gf pulak..i mane ade gf la..single oke..hahaha...kalau adepun i takkan tunjuk pun...hahahaha...apepun sekarang ne i nak mintak tolong kat uols nasihatkanlah i ne ke, bagi la kata2 semangat ke...ye lah i ne bukak mata je fikir pasal keje, kat rumah pikir lagik, kat opis tak payah cakap la kan...i ne kan ala2 jiwa tertekan gitu...hahaha...tapi bukan giler atau bipolar oke...hehik...apepun uols doakan je i untuk menjadi seorang yang kuat hatinya..boleh tak...dah2 jangan nak gedik2..hahaha...oke uols daa...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...