Followers

Wednesday, October 27, 2010

Pertandingan 'Header' Tercantik Kali Ke-2

Eh..tadi i kan berblogwalking..tetiba je ternampak satu contest ne....walaupun i tak ditag oleh sesape, i terus je join tanpa rasa segan silu..ade aku kesah kan..haha...walaupun header yang i buat buruk je...tapi sape tau kan rezeki i dapat hadiah topup RM100 tu...eh i tipu je..bukan RM100 tau...penganjur tak cakap pun berapa hengget...hehe...apepun i tetap nak join sebab nak memeriahkan aje...menang x menang tu belakang kira kan...hehe...untuk pengetahuan uols contest ne dah kali ke dua...oke pastu kene tag 3 orang

i tag

 eh korang tarikh tutup 6 haribulan sebelas 2010 tau!!

dan inilah header yang i pertaruhkan untuk contest ne...




sekian terima kasih!!

4 comments:

alienelliz said...

orite..thanks bro...=)

Encik Tikus said...

boleh menang nie

LaZYRDe said...

thanks alienelliz:hopefully menang ek..hehe

LaZYRDe said...

o ye ke encik tikus...doakan i menang tau!!hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...